Senaste nytt

SAS får ta sig i kragen med sin Eurobonusshop!

Jeg bestilte i går aftes en vare hos butikken kids-world.dk, og allerede her til formiddag fik jeg en e-mail om at jeg ville få point og de er nu også synlige under "Kommende overførsler" på SAS portalen.

Fantastisk at der (tilsyneladende) er styr på det nu! Så skal jeg bare huske at gå via SAS når jeg køber ting på nettet - for mig er det desværre den "svære" del, jeg glemmer det næsten hver gang...

Mindre än 24h för poängen att komma in på EB för köp på inkclub igår -Riktigt bra! Synd bara att det är inkclub som är så snabba, alla borde vara det ....

Jag fick nu i veckan in poäng för ett köp från Outnorth den 20:e december. Helt okej. Men jag har fortfarande inte fått in poängen för ett större köp från samma butik den 24:e juli. Det köpet dök upp som kommande överföring nästan direkt men fastnade så. När rapporteringsfunktionen för saknade poäng kom i höstas rapporterade jag det och nu har det haft status "Behandles" i nästan tre månader. Inte så bra.

Mindre än 24h för poängen att komma in på EB för köp på inkclub igår -Riktigt bra! Synd bara att det är inkclub som är så snabba, alla borde vara det ....

Grattis, då undrar jag vad som hänt med mina poäng, gjorde ett större inköp där (ca 10 KSEK) i september och inga poäng är synliga. Det var dessutom någon kampanj då så det skulle blivit riktigt bra med poäng... om de kom vill säga.

I går kväll gjorde jag ett inköp på Rum21. Döm om min förvåning då några minuter senare kom det mail från SAS:
"Grattis! Ditt köp har gett dig extrapoäng" Strax därefter nytt mail: "Du har fått dina extrapoäng"
Kollade mitt Eurobonus och där låg 1192 friska poäng!
Lysande!

I går kväll gjorde jag ett inköp på Rum21. Döm om min förvåning då några minuter senare kom det mail från SAS:
"Grattis! Ditt köp har gett dig extrapoäng" Strax därefter nytt mail: "Du har fått dina extrapoäng"
Kollade mitt Eurobonus och där låg 1192 friska poäng!
Lysande!
Hade en liknande upplevelse med Cdon under julen. Poängen kom in på mindre än en halvtimme.

Se där! Gjorde ett köp hos Lensway i juli 2014, poängen funnits på min "shoppingsida" men ej överförts till EB-sidan. Skickade ett mejl för 2 veckor sedan, igår kom poängen in...

Toppen