matte_ante
Medlem
Verkar som de numera löst det med att poängen låg och släpade så länge. Jag har dock fortfarande köp sen oktober som jag inte fått något för..
Använder du något Ad Blocker? I så fall fungerar det inte då.Någon som haft problem på sistone? Tom ett Inkclub köp har inte dykt upp på kommande trots att det gått en vecka. Brukar ju vara inne på kontot inom en halvtimme... Bygghemma har heller inte dykt upp i kommande överföringar. Har gjort ett antal köp senaste tiden och de hamnar åtminstone på kommande inom några dagar.
Använder du något Ad Blocker? I så fall fungerar det inte då.
Jag vet inte exakt hur SAS webshopping fungerar men många shoppingportaler använder Tracker och Ad Blocker blockerar bl a Tracker.Fungerar det inte om man kör adblocker? Det förklarar en massa..f*n oxå.
Jag har också upplevt lite svajig service i shoppingportalen på sistone. Bland annat har köp från Dustin inte dykt upp under "kommande" över en vecka efter inköp. (InkClub däremot dök upp direkt). Jag har ingen AdBlocker så det kan åtminstone inte vara förklaringen i mitt fall.Någon som haft problem på sistone? Tom ett Inkclub köp har inte dykt upp på kommande trots att det gått en vecka. Brukar ju vara inne på kontot inom en halvtimme... Bygghemma har heller inte dykt upp i kommande överföringar. Har gjort ett antal köp senaste tiden och de hamnar åtminstone på kommande inom några dagar.
Har ingen Adbllocker såvitt jag vet... är totalkass på sådant men beställde i varje fall från samma dator som jag alltid gjort då det fungerat utan problem och har inte gjort någon uppdatering av webläsare heller senaste. Jaja får skicka in ett case om några veckor om inget hänt.