Senaste nytt

SAS Europa kampanj

Har någon fått poäng idag? Jag får ett anfall om de hävdar att jag inte signat upp mig på denna :(
Hoppas att det är SAS-IT som är långsamma

Fråga: fick du mailet från SAS om detta (se första posten och villkoren där endast personer som fått mailet ska ha rätt till poängen)?

Hmm, nu ska jag börja jaga SAS på chatten för att se vad som händer med de här poängen.
Om någon har Fejsbok kan ni väl lägga in en fråga där?
Får jag något svar så återkommer jag men tror det "hjälper" ju fler som jagar på...

Jag blev utlovad svar per mail när jag frågade i chatten men det får man nog se sig i stjärnorna efter.

Stör mig att man har dålig möjlighet att bevisa att man anmält sig. De skulle alltid skicka ut bekräftelsemail så man vet att nu är man reggad.
Jag fick ett besked om att jag ej var reggad på en av julkampanjerna och missade därför 5000 :mad:, kunde svära på att jag anmälde mig.
Men ord mot ord...

Hade samma problem med den förra pointbostern. Hade till och med fått status sms och email från dem men de påstod att jag inte var reggad. Efter mycket om och men fick jag slutlig mina 26000 poäng..

Jag har inte heller fått några poäng. Ibland har de varit lite sega på att sätta in poängen, men jag har aldrig behövt jaga dem förr....

Känner att detta hade varit en utmärkt fråga för ett SAS-ombud här i forumet, ett officiellt uttalande om vad som har hänt och när poängen kan tänkas komma. Just nu är det bara "badwill".

Chatten har svarat:
"De har backlog pga den avdelningen, de har haft stängt hela påsken och är underbemannad just nu."

Så den som väntar på något gott får aldrig några poäng eller hur var ordspråket?

Last edited:
Som vanligt då, man ringer dem säger att man inte kvalificerat sig. Tjatar 3 ggr och efter två veckor dimper det ner ett email där man ber om ursäkt och att man självklart kvalificerat sig och har nu fått sina poäng insatta... suck..

Toppen