Senaste nytt

SAS Europa kampanj

jumbooze

Medlem
Hoppas den funkar annars känner jag mig mobbad i södra svedala :D

Jag fick ju ex-SWE erbjudandet så får man hoppas att de är snälla nog att godkänna min ex-cph resor
 
Last edited:

FFS

Medlem
Jag la till dk-länken i första inlägget. Tack för den.
Kollar man på länkarna känns det som att det kanske finns en från Norge också, men jag får inte till det. Någon annan som ser ett mönster?
 

nemme

Medlem
Jag såg att de har lagt till ett litet förtydligande för oss i södra Sverige. :)

PS, the campaign is also open for our loyal members resident in south of Sweden and travels from Copenhagen!
 

jumbooze

Medlem
Tjohooooo :D vad bra då blir det MR iaf.(kanske reagerade dem när jag kontaktade chatten och frågade om man skulle behöva avboka pga ex-CPH inte räknades..)

Hur tolkar ni denna kampanjen?
Gäller den om jag skulle boka SAS-flygen via Uniteds hemsida? Flighten på deras hemsida har SK-nummer och står Operated by SAS.

Jag har vouchers med united som jag skulle vilja använda men vill ju inte missa poängen som är poängen med en milerun.
 
Last edited:

karho

Medlem
Hej fick detta erbjudande i mailen 15 februari. Är EBS. (Om någon vill hålla koll på vilka som fått/inte fått erbjudandet)

EDIT: ex-ARN
 
Last edited:

Jerka

Medlem
Som medlem i Norska EB så fick jag det Norska erbjudandet.
Berör kanske inte speciellt många här men ett förtydligande är ändå så att det norska gäller från Norge till Skandinavien +Fi och inte Europa som jag förstår det..
Här visas exemplen som ToR i samma klass men ringde och hörde om det gick att kombinera olika klasser vilket skulle gå bra..
Gäller nog alla kampanjerna.
 

jumbooze

Medlem
Här visas exemplen som ToR i samma klass men ringde och hörde om det gick att kombinera olika klasser vilket skulle gå bra..
Gäller nog alla kampanjerna.

Gött, jag sitter med en resa där jag har klasskombo.

Nu ska jag bara kolla om det gäller om man bokar resa på resebyr eller united.com så blir det nog en tur till LHR med några timmar på LHR :D
London var ju som sagt 3xbonus på julkalender + denna kampanj så blir det trevligt med 10.000 poäng

Nu blir det tajt med visumansökan annars hade CPH-PVG-PVG varit roligare.
 
Last edited:
Toppen