Samma här. Testade skriva in min e-post igen men stod att den redan var registrerad.
Ni får hojta till om/när det blir poängrabatt på inrikesresor!
Nu fick jag lucka nr 2!
Samma här. Testade skriva in min e-post igen men stod att den redan var registrerad.
Ni får hojta till om/när det blir poängrabatt på inrikesresor!
Bland annat trippla baspoäng på resor. Som dessutom överlappande med en kampanj med dubbla baspoäng, dvs åk till södra Europa i plus för ca 2000 kronor och dra in 40k baspoäng. Det var enklare förr att bli EBD.Och den innehöll?
Samma ”yada yada” varje år grabbs.
Berätta för en nyfiken vad det är ni förväntar er?
Bilderna blurras i din webbläsare, de laddas ner som vanligt. Så det tar inte många sekunder att redan nu se alla bilder unblurred.Frågan är varför dom ens har ”blurat” bilderna i år. Man ser ju helt uppenbart att ingen av luckorna är av intresse redan nu.
Bilderna blurras i din webbläsare, de laddas ner som vanligt. Så det tar inte många sekunder att redan nu se alla bilder unblurred.
Idag iaf något som har med SAS att göra:
Boka bonusresa med 50% poängrabatt före alla andra
Nu får du 50% poängrabatt när du bokar en bonusresa till Tallinn, Helsingfors, Vilnius, Warszawa, Aberdeen, Gdansk, Barcelona, Rom, Nice, Reykjavík/Keflavík och Aten! Boka innan midnatt 11 december för att nyttja erbjudandet. * Kampanjen blir publik med start 8 december.
Reseperiod: 1/01/2022 - 31/03/2022
Var hittar men detta?Idag iaf något som har med SAS att göra:
Boka bonusresa med 50% poängrabatt före alla andra
Nu får du 50% poängrabatt när du bokar en bonusresa till Tallinn, Helsingfors, Vilnius, Warszawa, Aberdeen, Gdansk, Barcelona, Rom, Nice, Reykjavík/Keflavík och Aten! Boka innan midnatt 11 december för att nyttja erbjudandet. * Kampanjen blir publik med start 8 december.
Reseperiod: 1/01/2022 - 31/03/2022