Senaste nytt

SAS Eurobonusshop julkalender 2020

Tackar, fungerade ju utmärkt och det blev automatiskt 2.500 per segment i Plus.

Tack för detta tips! Jag bokade sex resor på detta erbjudande jan-april. Vanan trogen så valde jag även plats. På en enda av dessa bokningar så fanns det någon som hade valt plats i Plus.

Tittar på morgondagens resa och ser ut att vara ett 20-tal resenärer ARN-UME. Kan givetvis tillkomma någon vid incheckningen imorgon bitti.

Man kan ju tycka att det är vilseledande att de har en bild med de senaste 700-hörlurarna men att sen inte sälja dem?
Utan istället sälja ett par QC35 för 3700..

Intressant att E.ON har exakt samma prylar bakom sin kalenders tredje lucka (med lägre priser)...

Lucka 3 | E.ON Webbshop
Apropå priser....
Jag tycker väl inte att det är några deals direkt! Har gjort några sökningar och det mesta är dyrare, dock liten skillnad, eller så är det typ samma pris. Men klart intressant att E.ON har lägre pris, ja! Kanske engångsgrej, vem vet?
Vad är tanken med denna julkalendern egentligen? Ska vi handla med pengar eller ska vi spendera poäng? Oavsett så är det ju ingen bra deal något av dom, tycker jag.

Drömmer mig bort till en adventskalender som är relaterad till flyg och flygresor, 50% på poängpriset till USA i C vore ju trevligt, till exempel. :confused:
Men det är klart, kalendern är väl anpassad till att vi inte kan flyga nu å istället ska vara hemma och baka i köket?! :rolleyes:

Tack för infon. Har självklart inte fått något mail från SAS trots att jag anmälde mig till kalendern.

Jag har anmält mig 2 gånger, 1 gång när mailet kom och 1 gång till igår när jag insåg att det inte fungerade första gången. Men fortfarande inget mail.:rolleyes:

Det verkar inte som att jag missar någonting direkt men det är ändå lite störande:confused:

klart intressant att E.ON har lägre pris, ja! Kanske engångsgrej, vem vet?
I dagens lucka från SAS EB (Lucka 6: Spara upp till 40% på Zassenhaus, Staub, Men at Work, Scanpan och Rosendahl) finns samma erbjudanden som jag fick från re:member:
Lucka 6: Upp till 44 % rabatt på Zassenhaus, Staub, Men at Work, Scanpan och Rosendahl

Toppen