Senaste nytt

SAS Eurobonusshop julkalender 2020

Inte mycket till rea när det är samma priser som innan. Köpte själv Gant handdukar och Gant badrumsmattan för exakt samma pris i oktober.

Inte mycket till rea när det är samma priser som innan. Köpte själv Gant handdukar och Gant badrumsmattan för exakt samma pris i oktober.

... och efter ditt köp, kanske de höjde priset, och nu sänker tillbaka till samma pris. :DSkämtåsido, det har varit en del på nyheterna på sistone om att "erbjudanden", tyvärr ibland inte är någon prissänkning.

och efter ditt köp, kanske de höjde priset, och nu sänker tillbaka till samma pris.:D

Kollade på badrumsmattan tidigare ikväll då jag funderade på att köpa en till, till gästbadrummet - samma pris 188kr :p

Bättre kan ni SAS Eurobonusshop! Man kan ju mer eller mindre se vad som döljer sig bakom varje lucka.
Advent calendar

Inte de varorna jag hoppats på men men, hehe

Kollade på badrumsmattan tidigare ikväll då jag funderade på att köpa en till, till gästbadrummet - samma pris 188kr :p

Bättre kan ni SAS Eurobonusshop! Man kan ju mer eller mindre se vad som döljer sig bakom varje lucka.
Advent calendar

Inte de varorna jag hoppats på men men, hehe

Tänkte också på det att man ju mer eller mindre kan se vad som döljer sig bakom varje lucka, vilket tar bort spänningen med att öppna adventskalendern. :(

Hur tänkte dom här?

upload_2020-12-1_2-52-35.png

Toppen