Senaste nytt

SAS Eurobonusshop julkalender 2020

fcx

Medlem
Nåja, jag tycker att de är värda lite positiv uppmärksamhet för att de i vart fall försöker. Apropå försöka, jag försökte anmäla mig igår men fick ingen bekräftelse på mail. Har ni andra fått det?
 

Bulle

Medlem
Nåja, jag tycker att de är värda lite positiv uppmärksamhet för att de i vart fall försöker. Apropå försöka, jag försökte anmäla mig igår men fick ingen bekräftelse på mail. Har ni andra fått det?

Håller med med! Och fick inte heller bekräftelse!
 
Nåja, jag tycker att de är värda lite positiv uppmärksamhet för att de i vart fall försöker. Apropå försöka, jag försökte anmäla mig igår men fick ingen bekräftelse på mail. Har ni andra fått det?

Ingen bekräftelse på mail men under någon sekund fanns det en text på sidan som bekräftade att jag var anmäld. Men den försvann fort.
 
Ingen bekräftelse på mail men under någon sekund fanns det en text på sidan som bekräftade att jag var anmäld. Men den försvann fort.
Exakt

de43d0d3b94464ede6cb852986b6ad06.jpg
 

samet

Medlem
Nedräkningen är nära nu... vad kan vi hoppas på i dessa tider? Polarrulle för 1500p eller kanske FastTrack kuponger?

Förväntningarna - efter senaste åren samt vetskapen om hur 2020 varit - är inte särskilt högt ställda.
 
Toppen