D
Deleted member 23500
Guest
Jag ser i appen.schrute skrev:Jag kan inte hitta sidan som visar intjänade poäng, har provat logga in med datorn, mobilwebb och app. Är det samma för er?Klicka för att utvidga...
Jag ser i appen.schrute skrev:Jag kan inte hitta sidan som visar intjänade poäng, har provat logga in med datorn, mobilwebb och app. Är det samma för er?Klicka för att utvidga...
Du räknas som nykund.Ultra Magnus skrev:Om jag har ett SAS Mastercard premium extra kort idag men signar upp mig på ett eget kort, får jag 10000 poäng i välkomstbonus?Eller räknas mitt extrakort som att jag har haft ett SAS Mastercard premium?Någon som testat?Klicka för att utvidga...
Funkat bra för mig online idag (inte testat i butik).Budgetresenär skrev:Jag kunde inte betala med mitt SAS Mastercard idag (29 mars, 2020), varken online eller i butik. Har någon annan haft samma problem?Klicka för att utvidga...
Gjort ett köp online utan problem.Budgetresenär skrev:Jag kunde inte betala med mitt SAS Mastercard idag (29 mars, 2020), varken online eller i butik. Har någon annan haft samma problem?Klicka för att utvidga...
Ja.Migato skrev:Hade tidigare vanliga World som jag skaffade. Gjorde en uppgradering till Premium. Får man då välkomstbonus på 10k extrapoäng? Räknas de som två olika kortprodukter som på Amex?Klicka för att utvidga...
Varför skulle dom slänga ut dig? Kan det inte bara vara att du blivit skimmad och någon försökt göra stora eller konstiga köp med ditt kort?Budgetresenär skrev:Jag har fått mitt kort spärrat och jag fick brev från SEB kortbevakning att jag skulle kontakta dem så troligtvis kommer de att slänga ut mig. Jag tänkte att jag struntar i att kontakta dem för att behålla mitt Fly Premium så länge som möjligt. Vet någon när efterdebiteringarna sker på befintliga bokningar efter att man inte längre har Fly Premium?Klicka för att utvidga...
Då brukar jag få sms från SEB kort iallafall. Hänt mig en gång.LPC123 skrev:Varför skulle dom slänga ut dig? Kan det inte bara vara att du blivit skimmad och någon försökt göra stora eller konstiga köp med ditt kort?Klicka för att utvidga...
Nej, inget sånt.LPC123 skrev:Kan det inte bara vara att du blivit skimmad och någon försökt göra stora eller konstiga köp med ditt kort?Klicka för att utvidga...
Varför skulle de kasta ut dig?Budgetresenär skrev:Jag har fått mitt kort spärrat och jag fick brev från SEB kortbevakning att jag skulle kontakta dem så troligtvis kommer de att slänga ut mig. Jag tänkte att jag struntar i att kontakta dem för att behålla mitt Fly Premium så länge som möjligt. Vet någon när efterdebiteringarna sker på befintliga bokningar efter att man inte längre har Fly Premium?Klicka för att utvidga...
Jag har fått som vanligt, 2 april.Charlie D skrev:Någon mer som saknar poäng för mars (brukar komma in på kontot första veckan april)? Jag har inte fått några extra poäng och jag har inte fått några status poäng för mitt MC premium.Klicka för att utvidga...
Med andra ord vet du precis vad du gjort som inte är OK?Budgetresenär skrev:Nej, inget sånt.Klicka för att utvidga...
Samma här.Mattias Holmén skrev:Jag har fått som vanligt, 2 april.Klicka för att utvidga...