andersson.j
Medlem
Hur kan det bli 2p/100kr och inte 15?![]()
Blir 30 kr/mån men först efter 12 månaders inaktivitet. För att tjäna 2 extra poäng/100kr kan du fylla TW från SAS MC och sedan betala med TW även i Sverige.
Hur kan det bli 2p/100kr och inte 15?![]()
Blir 30 kr/mån men först efter 12 månaders inaktivitet. För att tjäna 2 extra poäng/100kr kan du fylla TW från SAS MC och sedan betala med TW även i Sverige.
OT: @andersson.j Tack, det stämmer. Nybliven Billhoppare.Billhop fungerade häromdagen.
Bli medlem på TravelWallet, 1500 enkla poäng för att bara registrera dig, kostar inget. Kampanj denna månaden
"Ange kampanjkoden TRAVEL11 när du skapar ditt konto så får du 1 500 EuroBonus Extrapoäng."
SAS Travel Wallet
Tack!
Signad och klar! 1 500 EBP, catching!![]()
Jag har också registrerat mig, hur lång tid tar det innan man får bonuspoängen?
Verkar vara lite svårt att hitta kontaktuppgifter till SAS Travel Wallets kundtjänst dock, så man vet var man ska vända sig vid ev uppsägning. Ngn som vet?Jag har också registrerat mig, hur lång tid tar det innan man får bonuspoängen?
Verkar vara lite svårt att hitta kontaktuppgifter till SAS Travel Wallets kundtjänst dock, så man vet var man ska vända sig vid ev uppsägning. Ngn som vet?
Point earner hamnar på samma faktura och poängen kommer till huvudkortets EB-konto sen står det tydligt uppdelat på fakturan summa för de enskilda korten.Har letat på Mastercard/ sas ang extrakort till premium. Uppfattat att det är point earner som gäller för 95kr. Och behöver man ett extrakort med separat faktura så är det Mastercard sas world dvs om man vill ha EB poäng och 349kr.
Kan man beställa ytterligare ett mc premium?