Senaste nytt

SAS EuroBonus World Mastercard Premium ger 1.000 statuspoäng per månad

Ansökte en bit in i juni och fick kortet snabbt. Har gjort ganska många transaktioner och det har fungerat felfritt.

Det har dykt upp 20 000 basic points på mitt konto som inte är med i historiken. Gissar att det kommer från MC men kan förstås inte vara säker. Hade liknande fel med Amex förra året då de satte in massor av poäng som sedan drogs tillbaka. Även om detta kan vara till min fördel så är jag ganska less på dessa buggar. En sak med småbuggar i layout och GUI, men transaktioner, biljetter och liknande ska fan inte visa fel. Jag hade fått sparken för länge sedan om jag orsakat så många fel i fakturering/ekonomi i våra system....

1000 Extrapoäng.
Kampanjen jag syftade på är den på MC premium som ger 15p+15p

Finns inte när jag loggar in på SAS, precis som avsaknad av premium, hopplöst usel hemsida.
Dom skickar inte ut ett nytt kort trots status uppåt.

Fortsätter det så här så är det dags att byta program nästa år.

Ngn annan som fortfarande väntar på pointearnerkort? Beställde för över två veckor sedan och har inte hört ett pip
Även jag beställde ett point earner kort för ca två veckor sedan. Ser att kortet finns i appen, men det fysiska kortet har ännu inte anlänt. Har något fått ett point earner kort som har beställts under de senaste två veckorna?

Även jag beställde ett point earner kort för ca två veckor sedan. Ser att kortet finns i appen, men det fysiska kortet har ännu inte anlänt. Har något fått ett point earner kort som har beställts under de senaste två veckorna?
Har du valt lösenord än?
Jag valde lösenord i fredags och kortet bör handla skickats idag enligt SEB om allt gått som de ska enligt SEB

Tre dagar efter att vi beställt ett Point Earner kort kom instruktioner för att välja kod hem till oss med posten. En av dessa tre dagar var dessutom helgdag (6/6). Exakt en vecka efter att koden valts kom det fysiska kortet. Innan dess hade det dock varit synligt i appen.

Har du valt lösenord än?
Jag valde lösenord i fredags och kortet bör handla skickats idag enligt SEB om allt gått som de ska enligt SEB
Flickvännen har inte valt kod och tydligen ska man göra det först enligt kundtjänst. När koden är vald kommer kortet, annars tar det två veckor och då kommer kortet ändå fast med en förvald kod.

Toppen