Senaste nytt

SAS EuroBonus World Mastercard Premium ger 1.000 statuspoäng per månad

chazzie

Medlem
Jag har fått månadspoängen in på mitt EuroBonus-konto (utan att det syns i account activity, så kolla om du inte fått den ändå utan att du sett att baspoängen ökat med 1000) och 5000 insatta i aktiviteten på MC-sidan. Signupbonusen kommer kanske i samband med deras motsvarande autosweep?

Inget där heller, men det kanske kommer när det känns bra som många andra aktiviteter i EuroBonus :)
 
Debiterades ni som är testkaniner direkt den högre Premium-årsavgiften eller ska man betala det i samband med nästa årsavgift?

Om det debiteras direkt får jag nog tänka en gång till innan jag "uppgraderar" till Premium :(

Har inte sett något om någon årsavgift än, och vet inte hur det är med den "vanliga" heller då jag inte betalt något hittills för mig gamla MC (som EBG). Misstänker att den läggs på på första eller andra fakturan, men det är bara en personlig spekulation.
 

Jensik

Medlem
Jag tror inte det. Jag har försökt med två nätköp utomlands: ett i Tjeckien och ett i Storbritannien, och i ingetdera fallet har SecureCode krävts. Men inget av köpen gick igenom. (Har rapporterat till kundtjänst och fick också ett kort svar, att de är medvetna om problemet och försöker lösa det.)
Intressant! Jag har fått igenom alla mina köp (svenska, danska, amerikanska och nederländska/EU sidor) förutom SecureCode köpen.
Dagens uppdatering från telefonsupporten är att det ska börja fungera imorgon när kortet släpps på "riktigt". Får hoppas att detta är sant, man kan ju som sagt inte tro 100%igt på vad kundtjänst säger.
 

jumbooze

Medlem
Om man loggar in så väntar ett meddelande om att de har haft problem med 3DSecure.
De säger även att det ska lanseras enligt plan den 1:e.
 

agehall

Medlem
Hmm, tänkte ansöka om det här så fort det dyker upp, men jag insåg just att det här kortet antagligen ersätter mitt befintliga EB MC. Stämmer det? Isåfall blir det till att vänta lite eftersom jag inte kommer hinna få Premium-kortet innan jag ska iväg på nästa resa.
 
Toppen