Senaste nytt

SAS EuroBonus World Mastercard Premium ger 1.000 statuspoäng per månad

Jag fick meddelande inne på saseurobonusmastercard.se
I princip samma info som finns i tråden redan.

Hej!

Till ert nya SAS Premium PointEarner (extra kort) så har ni fått eller kommer i dagarna få en ny pin- kod. Det är viktigt att ni inte börjar använda det nya PointEarnerkortet förrän huvudkortsinnehavaren har fått sitt kort och börjat använda det.

Om PointEarnerkortet börjar användas för köp så kommer nämligen huvudkortsinnehavarens befintliga SAS MC kort att stängas.

Ni kan enkelt byta pin-kod i en Bankomat.

Jag brukar att använda svensk sida av Hotels.com, men det kan vara värt att använda engelsk/amerikansk version av Hotels.com när man betalar med SAS EuroBonus World Mastercard Premium under dubbla poäng kampanj.

Köp i utländsk valuta: 20 poäng per 100 SEK (normalt) blir 40 poäng per 100 SEK.

Någon som fått en känsla kring ifall man kan ha fler extrakort än 1 extra? Jag har 5 kort kopplade till mitt Amex elite och det förenklar väldigt mycket för mig.

Jag har tyvärr också haft strul med SecureCode, senast för en timme sedan. Hoppas kundtjänst tar tag i det omgående så man kan handla på

Jag fick meddelande inne på saseurobonusmastercard.se
I princip samma info som finns i tråden redan.

Hej!

Till ert nya SAS Premium PointEarner (extra kort) så har ni fått eller kommer i dagarna få en ny pin- kod. Det är viktigt att ni inte börjar använda det nya PointEarnerkortet förrän huvudkortsinnehavaren har fått sitt kort och börjat använda det.

Om PointEarnerkortet börjar användas för köp så kommer nämligen huvudkortsinnehavarens befintliga SAS MC kort att stängas.

Ni kan enkelt byta pin-kod i en Bankomat.

Hos vem har du fått detta meddelande? Huvudkortsinnehavaren eller extrakortet? Jag kan inte hitta något sånt meddelande hos oss, konstigt nog.

Hos vem har du fått detta meddelande? Huvudkortsinnehavaren eller extrakortet? Jag kan inte hitta något sånt meddelande hos oss, konstigt nog.
Jag tror att jag har fått det meddelandet i mappen Meddelande vilket man kan hitta efter man har loggat in på deras webbsida.

Nån annan som också har problem med att använda sitt Premium-kort på Billhop? Får ett meddelande om att det finns för lite pengar på kortet. Relaterat till SecureCode-problemet kanske?

Last edited:
Toppen