Senaste nytt

SAS EuroBonus World Mastercard Premium ger 1.000 statuspoäng per månad

Har just blivit personligen kontaktad där de berättar att jag är en av testpiloterna på detta nya kort. Vidare så informerade de mig att förutom de 10000 poängen så får jag ytterligare 5000 poäng så totalt 15000 poäng. Samt att kortet ger dubbla poäng varje gång jag använder det fram till den 31/8
Sa de något om det även skulle gälla med de 5k extra poängen för oss som inte lyckades signa upp på detta och planerar att skaffa kortet direkt när det släpps?
15k i signup är riktigt bra!

Sa de något om det även skulle gälla med de 5k extra poängen för oss som inte lyckades signa upp på detta och planerar att skaffa kortet direkt när det släpps?
Dom sa utryckligen att dom extra 5000 bara gällde oss som redan signat upp. Däremot så fick jag inte klart för mig om dubbla poäng kampanjen under sommaren gällde alla eller bara pilot gruppen.

Nej, jag fick intrycket att det var piloter endast som fick 5000 extra
15k för 750kr plus att kortet ger bra med poäng nu i början helt klart vinnare när man har fixat sina 2 vouchers från elitkortet

Nej, jag fick intrycket att det var piloter endast som fick 5000 extra
15k för 750kr plus att kortet ger bra med poäng nu i början helt klart vinnare när man har fixat sina 2 vouchers från elitkortet

Exakt min tanke, jag har 25k kvar till min andra 2-4-1 så detta var perfekt timing.

• Gilla
Reactions: Gus
Kan dock aldrig dra mig till minnes att jag fått 15 poäng på utländska köp tidigare... eller har de höjt det från 10 till 15 på det "normala" kortet i samband med lanseringen av det "nya"?

Kan dock aldrig dra mig till minnes att jag fått 15 poäng på utländska köp tidigare... eller har de höjt det från 10 till 15 på det "normala" kortet i samband med lanseringen av det "nya"?
Nej, men enligt tabellen ser det ju ut som de planerar att höja gränserna även för det "vanliga" kortet

Toppen