Senaste nytt

SAS EuroBonus World Mastercard Premium ger 1.000 statuspoäng per månad

Shiny.... Nu är bilden på mitt Sas EB MC Premium-konto uppdaterad till ett kort med Diamond också..

....fortfarande ingen kontakt från dem så vi får väl se om det dimper ned något med posten. :)

Attachments

• Capture.PNG
    Capture.PNG
    11,8 KB · Visningar: 898
Vad menar du?
Det är ju super att de har status på kortet så man slipper släpa på det vanliga EB-kortet :)
Om du går upp eller ner i status får du nytt kort, då måste du uppdatera varenda automatiskt dragning på kortet.
Vissa flygbolag vill också se kortet fysiskt man betalade biljetter med så då måste man spara det kortet tills den resan är genomförd.

Om du går upp eller ner i status får du nytt kort, då måste du uppdatera varenda automatiskt dragning på kortet.
Vissa flygbolag vill också se kortet fysiskt man betalade biljetter med så då måste man spara det kortet tills den resan är genomförd.

I detta fall vara jag mest glad att se att det inte kommer trilla ned ett kort med EB-basic i låddan. :) För mig som har MC som "backupkort" är det perfekt nu när Amex slutat att ha status/EB-nummer på sina kort. Så slipper jag ha ett separat EB-kort på mig. Men i sak så håller jag med dig, det blir ett himla kortbytande.

Tyvärr är ju vissa lounger även lite lätt anala och vägrar godkänna varken virtuellt kort i mobilen eller kreditkort (Uniteds lounger t.ex.) - så oftast måste man ju ha ett fysiskt EB-kort i väskan oavsett. :(

Nu har man börjat ringa runt till piloterna, lite torftigt med info men det verkar bli en bra kampanj i lanseringsstadiet med dubbla poäng.
Fly premium har de ingen info om ännu

Spännande att se vad kampanjen kommer innebära.
Dock undrar man mest över Fly Premium....

Hallå

blev just uppringd av mastercard som tackade för att jag var snabb på att signa upp, han sa " var du inne på businessclass.se " ?
skulle få nya kortet nästa vecka - dubbla poäng fram till 31aug - på alla dom olika nivåerna

info om den där biljetthärvan kommer 1 juni

Toppen