Samma här är matchad till Senator på 15minFick godkänt i måndags och kom i appen i tisdags. Nu dags för senator matchning!
Samma här är matchad till Senator på 15minFick godkänt i måndags och kom i appen i tisdags. Nu dags för senator matchning!
Nej, det är för kunder hos andra av SAS utvalda flygbolag som kan matcha sin status tier till motsvarande SAS EuroBonus status tier.Vad menas med statusmatch ? Behöver jag göra något om jag är eurobonus silver och vill behålla motsvarande hos skyTeam?
Tack för svar ! En tanke som slog mig, kanske redan finns en tråd som jag missat, är ifall det finns motsvarande hos LH-gruppen/Start Alliance. Att de matchar min eurobonus nivåNej, det är för kunder hos andra av SAS utvalda flygbolag som kan matcha sin status tier till motsvarande SAS EuroBonus status tier.
Seek and you shall find. https://www.businessclass.com/forum...usmatch-till-miles-more-för-eurobonus.105664/Tack för svar ! En tanke som slog mig, kanske redan finns en tråd som jag missat, är ifall det finns motsvarande hos LH-gruppen/Start Alliance. Att de matchar min eurobonus nivå
Citerar mig själv. Visst skulle man flyga 5 legs innan den 31/3 -25 för att få förlängd status (Guld). Som jag skrev fick jag 20/0 -26 som utgångsdatum utan att flyga en meter. Flög fyra legs för ett tag sedan, GOT-CPH-AMS-CPH-ARN, då ramlade det in 2500 bonuspoäng: "Tier Status Match- First Flight Bonus Special Accrual". Någon som vet något mer om kraven på 5 legs, eller har det försvunnit?Nu är jag uppdaterad till Guld, men funderar på om det är SAS-IT som spökar igen, eftersom medlemsnivåns utgångsdatum anges till 20/9 -26, utan att jag har tagit en enda flight.
Fick samma när jag beställde mitt fysiska kort. Tror SAS glömt att lägga in kvalet till guld.Citerar mig själv. Visst skulle man flyga 5 legs innan den 31/3 -25 för att få förlängd status (Guld). Som jag skrev fick jag 20/0 -26 som utgångsdatum utan att flyga en meter. Flög fyra legs för ett tag sedan, GOT-CPH-AMS-CPH-ARN, då ramlade det in 2500 bonuspoäng: "Tier Status Match- First Flight Bonus Special Accrual". Någon som vet något mer om kraven på 5 legs, eller har det försvunnit?