Kommer nog inte gå, tar sen ytterligare minst 2-3 dagar efter att statusen uppdaterats innan det har gått igenom alla system.Snyggt, stort tack! Någon som vet hur lång tid det tar innan ansökan går igenom? Sökte imorse och har en första flygning på torsdag, känns tight...
Misstänkte att det var lite väl kort om tid. Tack för snabbt svar!Kommer nog inte gå, tar sen ytterligare minst 2-3 dagar efter att statusen uppdaterats innan det har gått igenom alla system.
Nyfiken på om du har fått någon respons. Jag skickade också dokumentationen förra fredagen.Skickade in dokument för matchning från BA, få se vad SAS säger då jag inte har någon transaktion med BA/oneworld de senaste 3 månader men bara några flygningar i början av året.
ingen respons än.... väntar o väntarNyfiken på om du har fått någon respons. Jag skickade också dokumentationen förra fredagen.
Väntar jag med. Skickade in den 10 och inte fått svar ännu.ingen respons än.... väntar o väntar
Nyfiken på om du har fått någon respons. Jag skickade också dokumentationen förra fredagen.
Väntar jag med. Skickade in den 10 och inte fått svar ännu.
Fick godkänt i måndags och kom i appen i tisdags. Nu dags för senator matchning!Väntar jag med. Skickade in den 10 och inte fått svar ännu.