Senaste nytt

SAS Eurobonus nyheter 2012-02-13: 50k EBG och 100% poäng i ekonomi

henrik l

Medlem
Vi är ju flera här på BC.se som varit här. Är här just nu och jag kan kan rekommendera det starkt, just nu snö och midnattssolen skiner.
 

Bernie

Medlem
Kickar liv i tråden lite. När jag loggar in på "Mina sidor" står det fortfarande 40 segment (men 50 000p) som kvalificering till EBG. Kan det stämma? Låter frikostigt i o m att min intjäningsperiod är jan-dec. Samtidigt kanske SAS erbjuder det "bästa av båda världar" det här "övergångsåret"? Om det stämmer kommer jag troligtvis boka om lite för att nå 40 segment.

Någon som vet?
 

Agö

Medlem
Kickar liv i tråden lite. När jag loggar in på "Mina sidor" står det fortfarande 40 segment (men 50 000p) som kvalificering till EBG. Kan det stämma? Låter frikostigt i o m att min intjäningsperiod är jan-dec. Samtidigt kanske SAS erbjuder det "bästa av båda världar" det här "övergångsåret"? Om det stämmer kommer jag troligtvis boka om lite för att nå 40 segment.

Någon som vet?

Det är rätt. En vän till mig med samma period blev EBG häromdagen efter 40 segment. Kortet har redan anlänt.
 

Bernie

Medlem
Tack! Det blir till att lägga om strategin en smula. Kommer nog inte att ha några problem att behålla det nästa år.

@Agö: Off topic, bra blogg! Läser "en Foodie" rätt mkt. Ska lusläsa när jag får tid!
 
Toppen