kerran1980
Medlem
Härligt, 10500 baspoäng känns inte fel för 3 billiga SK biljetter inom Europa.
Såg detta nu med. Kul med mycket poäng![]()
Verkligen.... Eller inte... SAS SÄNKER poängen i economy extra mellan t.ex arn-cph!!! Snacka om att ta sina kunder förgivet och såga av den gren man sitter på!! Men bra jobbat dela ut guldkort i cornflakes paket och fortsätt men den usla servicen så löser nog problemet sig själv.... med tanke på Q1 rapporten!!!!
SAS sänker poängintjäningen i Economy Extra på ARN-CPH med 150 poäng per sträcka, men ökar den med 350 poäng per sträcka i den andra änden av planet. Det är en tragedi att den nya poängintjäningen kanske inte gynnar just dig, men jag tror nog att de flesta passagerare är av en annan åsikt ;-)
Jag håller med om att det är galet att sänka intjäningen i Business, det känns inte optimalt om man vill uppmuntra high revenue-passagerare..
Har anslutit mig till skaran som utnyttjat att flyga till LYR (Longyearbyen/Svalbard) för 12 000 p. Dåliga nyheten är ju att det är slut med det nu, priset går upp till 20 000 p. Men har jag förstått det rätt så kommer LYR att fortsätta räknas som norsk inrikes och då kostar det 10 000 p?! Så för oss som har OSL hyfsat nära med tåg kommer det att fortsätta vara en bra deal![]()