Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Nivåpoäng) tråd

Dåså! Räknade med 850 iom det var det jag fick på förra årets MR - liten bonus på 150p extra då :) Bra att veta iaf! Blir EBD igen iom alla julkalender-kampanjer

Nu när hittade en resa så kom nästa fråga upp. Då kundservice är stängt frågade både Gemini och SAS AI och fick samma svar att man får 500 nivåpoäng per ben om man lägger till biobränsle. Men för mig låter detta lite för bra för att vara sant, någon här som vet?
I den allmänna informationen jag hittar på hemsidan står det bara 500 bonuspoäng....

Nu när hittade en resa så kom nästa fråga upp. Då kundservice är stängt frågade både Gemini och SAS AI och fick samma svar att man får 500 nivåpoäng per ben om man lägger till biobränsle. Men för mig låter detta lite för bra för att vara sant, någon här som vet?
I den allmänna informationen jag hittar på hemsidan står det bara 500 bonuspoäng....
Bonuspoäng.

Högen av bevis emot att använda ”AI” växer…
Tänk vad allt folk tror på som AI när man inte har det där ”detta låter lite för bra för att vara sant”-sinnet.

Försöker få ihop någon resa för att få ihop 10 flygningar för julkalendern och funderar på Bergen men det är ju aldrig 1h mellan flygen där och jag bara antar att det är samma flyg som man ska på igen. Hamnar man airside där när man hoppar ut?

Toppen