Bonuspoäng.Nu när hittade en resa så kom nästa fråga upp. Då kundservice är stängt frågade både Gemini och SAS AI och fick samma svar att man får 500 nivåpoäng per ben om man lägger till biobränsle. Men för mig låter detta lite för bra för att vara sant, någon här som vet?
I den allmänna informationen jag hittar på hemsidan står det bara 500 bonuspoäng....
Högen av bevis emot att använda ”AI” växer…Nu när hittade en resa så kom nästa fråga upp. Då kundservice är stängt frågade både Gemini och SAS AI och fick samma svar att man får 500 nivåpoäng per ben om man lägger till biobränsle. Men för mig låter detta lite för bra för att vara sant, någon här som vet?
I den allmänna informationen jag hittar på hemsidan står det bara 500 bonuspoäng....
Bergen hamnar man airside. Flög ARN-BOG-CPH en gång, och avgången var typ gaten brevid.Försöker få ihop någon resa för att få ihop 10 flygningar för julkalendern och funderar på Bergen men det är ju aldrig 1h mellan flygen där och jag bara antar att det är samma flyg som man ska på igen. Hamnar man airside där när man hoppar ut?
Jag gjorde vändande flyg på Bergen förra veckan, kom ut direkt i gaten så inga problem alls.Försöker få ihop någon resa för att få ihop 10 flygningar för julkalendern och funderar på Bergen men det är ju aldrig 1h mellan flygen där och jag bara antar att det är samma flyg som man ska på igen. Hamnar man airside där när man hoppar ut?