Har aldrig upplevt annat än gate i tallinn på säkert 100 försök.Hur är det med vändande flyg på Tallinn? Hinner man? Blandat med 320 samt ATR. Är det alltid gate eller finns det risk för plattan och buss till terminalen? Sträckan ARN-TLL-ARN
+1Har aldrig upplevt annat än gate i tallinn på säkert 100 försök.
Har aldrig upplevt annat än gate i tallinn på säkert 100 försök.
Vid resa med A320 har jag fått brygga, men med ATR/CRJ har det varit att gå från/till flyget, kan inte påminna mig om buss.
Jag flög med dem under miljonkampanjen och fick väldigt mycket poäng för den resan. Är det fortfarande så? Någon som vet?Var en del folk som fick bra valuta p/kr under miljonärskampanjen med MU. Själv hade jag 2 flyg med dom och fick ca 2 nivåpoäng per SEK, så kan vara bra att hålla koll där ifall du åker till Asien och åker lite GA!
Rätta mig om jag har fel men detta händs väl i samband med övergången till Skyteam eller om det var när de lanserade sin nya hemsida?Frågan är varför SAS har tagit bort så man ser hur mycket poäng man tjänar vid bokning?
Jag har flugit en del på CPH-DUS och det är i princip alltid en liten CRJ900 som får bussgate. Inte omöjligt att hinna men hade nog hellre satsat på vändande flyg till DUS från OSL där jag oftast fått normalstort flyg och vanlig gate.Hinner man med vändande flyg på DUS? Sträckan CPH-DUS-CPH med CRJ. Är det gate eller plattan, och isåfall om det blir buss, kommer man airside?