Double Trouble
Medlem
40 minuter kö till guld-supporten 
Fick samma eller liknande fel, testade då med Edge som just då fungerade utan problem, märkligt nog.
Korrelationrn mellan flygledarstrejk i Norge och att SAS hemsida inte fungerar som den ska skulle jag säga är helt obefintlig. Det är inte så att vid strejk trycker någon på en knapp för att implementera "random fel" på hemsidan.Undrar om det är p.g.a. strejken i OSL
Där tror jag du har fel. Jag tror det kan finnas en mycket tydligt korrelation mellan flygledarstrejk I Norge och lasten på sas hemsida och kundtjänst (många fler än vanligt som ska kolla status på sitt flyg, och boka om till annan dag osv).Korrelationrn mellan flygledarstrejk i Norge och att SAS hemsida inte fungerar som den ska skulle jag säga är helt obefintlig. Det är inte så att vid strejk trycker någon på en knapp för att implementera "random fel" på hemsidan.
Att det blir påverkan på kundtjänst är tämligen klart.Där tror jag du har fel. Jag tror det kan finnas en mycket tydligt korrelation mellan flygledarstrejk I Norge och lasten på sas hemsida och kundtjänst (många fler än vanligt som ska kolla status på sitt flyg, och boka om till annan dag osv).
Att hög last ger upphov till random fel på sas hemsida är ju sedan ett välkänt symptom. Se bara på valfri kampanj .
Helt klart. Hittade för 13,7k T&R GOT-ORD via CPH i premium flex som ger 15k nivåpoäng. Inte illa pinkat om man vill ha en helg eller vecka i Chicago!Bra priser i premium till Nordamerika om man behöver göra en MR i höst. Runt 8000kr till Chicago har jag sett för att nämna något.