Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd

Mitt brytdatum är den 31:e juli och om jag har räknat rätt kommer jag vara ca 600 p kort för att återkvala till EBG så jag tänker nån kortare resa i plus i Europa.
Är det nån som har något tips på en bra destination där man kan åka över dagen som ger mig mellan 5 - 6000 p ?

Från ARN brukar ARN-HAM vara nice, går att få med omväg via CPH eller OSL (Eller bägge) för en rätt billig peng. Borde finnas motsvarande från GOT. Även Amsterdam brukar vara rätt humana priser i Plus.

Jo jag såg det men jag hade inte tänkt ta en longhaul utan helst någon resa över dagen.
kruxet är väl att det mesta som finns att boka enkelt online på SAS.se är med ett stopp max, vilket väl isf ger 2250+2250=4500 plus guld bonus som är 25% vilket ger dig totalt 5625 poäng så det kommer inte räcka med dagsresa inom EU.
Eller kan sas routa med två legs per håll? T.ex GOT-ARN-CPH-TXL /// TXL-CPH-GOT?

Full flex inom Europa med en mellanlandning i Skandinavien ger 1000-+2000+2000+1000 poäng + EBG-bonus, totalt 7500 poäng.
Ett alternativ är att köpa baspoängen, 1kr/poäng.

Full flex inom Europa med en mellanlandning i Skandinavien ger 1000-+2000+2000+1000 poäng + EBG-bonus, totalt 7500 poäng.
Ett alternativ är att köpa baspoängen, 1kr/poäng.
Jag tror nog att det blir en kombination där jag tar en kortare optimerad resa där jag förhoppningsvis tjänar in åtminstone 5500 p och så köper jag resten.

Toppen