Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd

Har behov av ytterligare 8535 poäng för att nå Diamond, dvs 6900 poäng + EBG bonus. Min period går ut sista januari men har inga flyg inbokade. Något tips på resor? Har helger i januari på mig, helst en längre resa än flera små

Har behov av ytterligare 8535 poäng för att nå Diamond, dvs 6900 poäng + EBG bonus. Min period går ut sista januari men har inga flyg inbokade. Något tips på resor? Har helger i januari på mig, helst en längre resa än flera små
Jag både tror och hoppas att det kommer någon Now or Never till annat än Kina innan året är slut, det borde lösa dina problem.

lyckades du med det? jag fick aldrig till priserna, de sköt i höjden när man ville åka hem samma dag.... nåja, får bli nästa gång. var lite mycket i jan

Tror man måste få med lördagsnatt, så ut på Lördag från Skandinavien och hem med vändande bör funka.
Nja, inte riktigt.

Sökning med 0 natts övernattning.
Screenshot20161216 03 ITA.png

Sökning med 1 natts övernattning.
Screenshot20161216 01 ITA.png

Screenshot20161216 02 ITA.png

Kod:
Category 6: Minimum stay requirements

TRAVEL FROM LAST FARE BREAK OUTSIDE COUNTRY OF FARE ORIGIN
  MUST COMMENCE NO EARLIER THAN 6 DAYS AFTER ARRIVAL AT THE
  FIRST FARE BREAK OUTSIDE COUNTRY OF FARE ORIGIN
  OR - TRAVEL FROM INBOUND TRANSATLANTIC SECTOR MUST
       COMMENCE NO EARLIER THAN 1201AM ON THE FIRST SUN
       AFTER DEPARTURE OF THE OUTBOUND TRANSATLANTIC SECTOR.
"No earlier than 12:01 AM on the first sun(day) after departure of the outbound transatlantic sector".

Om SAS flight från USA hade avgångstid efter kl. 00:01 hade det fungerat med vändande plan.

Toppen