Jag både tror och hoppas att det kommer någon Now or Never till annat än Kina innan året är slut, det borde lösa dina problem.Har behov av ytterligare 8535 poäng för att nå Diamond, dvs 6900 poäng + EBG bonus. Min period går ut sista januari men har inga flyg inbokade. Något tips på resor? Har helger i januari på mig, helst en längre resa än flera små
Någon som har koll på vilken longhaul destination som är enklast att köra en MR på med vändande kärra?
Det blev Chicago tillslut, men jag har 4 timmar och 20 minuter på mig i ORD så borde klara mig. 2600kr för 8000 poäng känns helt OKJag skulle undvika USA pga risk att fastna i immigration och security. Till Kina behövs visum (?). Tokyo är det väldigt sällan lågpris på. Kvar blir Hong Kong.
Tror man måste få med lördagsnatt, så ut på Lördag från Skandinavien och hem med vändande bör funka.lyckades du med det? jag fick aldrig till priserna, de sköt i höjden när man ville åka hem samma dag.... nåja, får bli nästa gång. var lite mycket i jan
Nja, inte riktigt.Tror man måste få med lördagsnatt, så ut på Lördag från Skandinavien och hem med vändande bör funka.
Category 6: Minimum stay requirements
TRAVEL FROM LAST FARE BREAK OUTSIDE COUNTRY OF FARE ORIGIN
MUST COMMENCE NO EARLIER THAN 6 DAYS AFTER ARRIVAL AT THE
FIRST FARE BREAK OUTSIDE COUNTRY OF FARE ORIGIN
OR - TRAVEL FROM INBOUND TRANSATLANTIC SECTOR MUST
COMMENCE NO EARLIER THAN 1201AM ON THE FIRST SUN
AFTER DEPARTURE OF THE OUTBOUND TRANSATLANTIC SECTOR.