agehall
Medlem
Regeln är att om du kan boka det som en bokning så kan du förvänta dig att det fungerar.Fungerar det bra?
Regeln är att om du kan boka det som en bokning så kan du förvänta dig att det fungerar.Fungerar det bra?
Åkte ARN-HAM t/r för någon vecka sen, dock inte retur med vändande flyg. Bussgate både vid ankomst och avgång. SAS kör ju Cityjets CRJ-900 till HAM så risken att det ofta blir bussgate är kanske stor? Kan inte svara på hur genomförbart det då skulle vara med direkt retur. Men varför inte göra en heldagsutflykt istället om du har tid? Hamburg är en riktigt trevlig stad att traska runt i några timmar. Lätt som en plätt att ta S-bahn in till Jungfernstieg, så är du mitt i smeten.Hamburg är iaf ofta samma gate och du behöver inte göra mef än vända vid gaten. Kan dock vara busgate men är antagligen inga problem ändå.
När jag jobbade i Tyskland, körde SAS Boeing 737 på Stockholm-Hamburg medan körde de ATR på Köpenhamn-Hamburg.Åkte ARN-HAM t/r för någon vecka sen, dock inte retur med vändande flyg. Bussgate både vid ankomst och avgång. SAS kör ju Cityjets CRJ-900 till HAM så risken att det ofta blir bussgate är kanske stor? Kan inte svara på hur genomförbart det då skulle vara med direkt retur. Men varför inte göra en heldagsutflykt istället om du har tid? Hamburg är en riktigt trevlig stad att traska runt i några timmar. Lätt som en plätt att ta S-bahn in till Jungfernstieg, så är du mitt i smeten.
Oslo hade ju inga små kärror då.När jag i vintras gjorde en MR ARN-OSL-HAM-OSL-ARN så var det 737 hela vägen, och då fick vi riktig gate.
Hallå, vänder mig till forumet med lite hjälp, behöver 8k poäng på en dags resande och gärna så billigt som möjligt. Är ebs nu, kan åka vilken helg som helst i februari. Hemflygplatsen är ARN. Kan någon förbarma sig?![]()
Glömde skriva, har redan det. Då är det som det visar sig när jag försöker pyssla ihop det. Det är ju inte otroligt populärt hemma att sticka en helg för att samla poäng så jag lär göra det enda rätta: ta tjänstledighet två dagar o maska det som "konferens resa"Skaffa Amex. 8k kräver, i princip, två resdagar att få ihop som EBS.