Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd

Jag skulle varit på den flighten men blev visst uppbokad på ett möte :/

Last edited by a moderator:
Jag har bokat och sitter 3F till MAD och 4F hem den 10:e Maj nu så jag kunde inte hålla mig från EBD nu i år..

Hei! Er ny på dette forumet, med utgangspunkt OSL. Har bare vært på en MR, det var OSL-CPH-MAD t/r 05.04, og det var hyggelig å møte flere svensker ute i samme "ærende!" (bl.a. Not Ryan).
Går nå for EBG, og har bestilt en ny MR onsd 21.05: OSL-CPH-ATH (plus).
Noen som skal på den flighten?
Og er det like enkelt boarde igjen i ATH som i MAD?
Ole Henrik.

I ATH behöver du gå igenom säkerhetskontroll även vid transfer. Den brukar dock gå ganska snabbt. Längst bort (räknat från det håll du kommer) finns fast track som jag tror gäller för SAS Plus. Ha så trevligt!

Hei! Er ny på dette forumet, med utgangspunkt OSL. Har bare vært på en MR, det var OSL-CPH-MAD t/r 05.04, og det var hyggelig å møte flere svensker ute i samme "ærende!" (bl.a. Not Ryan).
Ole Henrik.

Hej OleHenrik!

Välkommen hit och trevligt att träffas på Madrid-resan!

Jag kommer att åka en tur till ATH på lördagen den 24e maj istället från Stockholm tillsammans med ett gäng andra sköna typer, men jag hoppas att du får en trevlig tur till och från Aten den 21a :)

Mvh
/NotRyan

Ole Henrik.
Hadde jeg vært deg ville jeg dratt på MR til ATH fra og med 1. juni (og senere) med tanke på at du får doble poeng med kampanjen som pågår (med mindre det er et resultat av julekalenderen, da).

Selv skal jeg på MR til ATH 31. mai (julekalender/triple poeng) og 1. juni (julekalender/triple poeng og doble poeng-kampanje) samt en 24-timers svipptur 7-8. juni (julekalender/triple poeng og doble poeng-kampanje), alle t/r OSL.

Når det gjelder ATH som MR-destinasjon har jeg inntrykk av at den er litt mer tricky enn i MAD, men det bør gå greit. Spurte hvordan flyplassen var på flyprat .no, og fikk et ganske greit svar som du kan lese her. :)

Når det gjelder ATH som MR-destinasjon har jeg inntrykk av at den er litt mer tricky enn i MAD, men det bør gå greit. Spurte hvordan flyplassen var på flyprat .no, og fikk et ganske greit svar som du kan lese her. :)

När jag var där i fredags och vände så var det absolut inga problem att hinna runt och igenom säkerhetskontrollen. Iofs letade jag inte upp någon lounge men hade säkert 20min till godo innan jag gick ombord igen.

Takk!
Hadde vært hyggelig å reist via Stockholm også en gang!
Og når EBG er nådd, er det vel bare Diamond som gjelder-så det kommer nok til å skje til høsten:p

Toppen