Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd

Funderar på vad det billigaste sättet är att få fyra segment med SAS (poängen i sig spelar ingen roll) med följande parametrar:

1) börjar/slutar i Stockholm,
2) vill ta det på en och samma dag utan övernattning
3) på en lördag eller söndag
4) senast i november

Det jag billigaste jag hittar är Stockholm-Köpenhamn-Århus-Köpenhamn-Stockholm en lördag i november för 1 842 kr. Kan den finnas nåt som uppfyller kriterierna och är billigare?

Är det någon som har hittat någon resa med mycket poäng/pris i SAS F&F. När vi blev av med 25% bonusen på baspoängen så blev det lite snett i min kalkyl.

Behöver åka till Zurich den 20 nov för ett möte och funderade lite på att göra resan till en milagerun. Skulle någon kunna hjälpa mig hitta något schysst från ARN? Tack på förhand!!

Behöver åka till Zurich den 20 nov för ett möte och funderade lite på att göra resan till en milagerun. Skulle någon kunna hjälpa mig hitta något schysst från ARN? Tack på förhand!!
SAS betjänar Zürich från CPH och OSL i november. Det gäller väl bara att hitta bästa bio biljett där du åker förbi båda CPH och OSL. Det kommer inte gå att boka direkt hos SAS men via valfri resebyrå. Söka kan du göra med itamatrix eller google flights.

Toppen