Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd

Fantastiskt flygväder idag! :)

Blev en snabb vända till Köpenhamn!

Ronneby - Arlanda
Arlanda - Köpenhamn
Köpenhamn - Arlanda
Arlanda - Ronneby

SAS Plus Pro på de fyra flygningarna. Ska bli spännande att se hur många poäng som trillar in.

Sen 200kr i tillägg till Bio bränsle så där ska det komma 1000 extra poäng :)

20240819_055535.jpg
20240819_073400.jpg
20240819_095158.jpg

Tittar på MR för att dra in 2006 poäng som saknas för att bibehålla nuvarande status. Flyg känns roligare än att bara köpa poängen. Är det någon som har koll på billigaste alternativ med utgångsort CPH/MMX?

Tackarrrr!

Fantastiskt flygväder idag! :)

Blev en snabb vända till Köpenhamn!

Ronneby - Arlanda
Arlanda - Köpenhamn
Köpenhamn - Arlanda
Arlanda - Ronneby

SAS Plus Pro på de fyra flygningarna. Ska bli spännande att se hur många poäng som trillar in.
Är lite nyfiken! Har du fått några poäng ännu?

Saknar ca 19000 poäng för LTG som måste in innan 31 januari 2025 (inkl SAS Amex Elite och lite strö på SAS Mastercard Premium).
Hur löser jag detta på bäst krona/point?

Prio 1 på ovan.
Sen ska jag iväg på 2 flygningar med Norwegian för deras Norwegian Reward Priority innan 27 oktober 2024 och Lufthansa 6 segment innan 30 november 2024. :p:cool:

Saknar ca 19000 poäng för LTG som måste in innan 31 januari 2025 (inkl SAS Amex Elite och lite strö på SAS Mastercard Premium).
Hur löser jag detta på bäst krona/point?

Prio 1 på ovan.
Sen ska jag iväg på 2 flygningar med Norwegian för deras Norwegian Reward Priority innan 27 oktober 2024 och Lufthansa 6 segment innan 30 november 2024. :p:cool:
Hur ligger du till med bonuspoäng(f.d extrapoäng)?
Växla bonuspoäng -> Nivåpoäng kan vara smutt

Hur ligger du till med bonuspoäng(f.d extrapoäng)?
Växla bonuspoäng -> Nivåpoäng kan vara smutt
250.000 poäng.
Bjud in en vän till Amex Elite. 25 000 nivåpoäng för 0 kr måste väl vara bästa sättet just nu?
4 kollegor ordnade egna Elite kort förra veckan (innan kampanjen) och på egen hand med kampanjen igår! :mad:
Men ja det låter ju helt klart som bästa alternativet.

Toppen