Senaste nytt

SAS Eurobonus Milage Run (Segment) tråd

Tack, men de biljetterna kostar ca 4800. Jag har hittat för drygt 5000 till BCN, hem via OSL.
Det ger mer poäng...

Ett annat sätt att göra detta är att flyga med Swiss business, och försäka hamna på ett SAS-plan. Men då för jag max 2 flighter med SAS, och jag behöver 3...

Jag funderade på det där tidigare, fast i ekonomi
jag citerar mig själv:

Om man tittar på linjekartan http://www.sas.se/resmal/linjekarta/...mal_linjekarta
så verkar kombinationer där BER ingår attraktiva, inte så lång flygtid och
ny flygplats med förhoppningsvis fin lounge?
CPH-BER verkar vara den kortaste och billigaste sträcka inom EU1,
(CPH-HAM är kortare men flygs med CRJ 900)
Från ARN är det också BER och även GDN som ligger närmast.

Så vill man ha lite variation istället för att flyga tor kan man ju flyga
ARN-BER-CPH-ARN vilket ger 1000+1000+500=2500 poäng
eller ARN-GDN-CPH-ARN

http://www.businessclass.se/sas-eur...erslag-foer-sas-eurobonus-gold.html#post35550

Tack för hjälpen Homer.
Jag har slagit ihop trådarna med samma ämne, så att det blir lättare att hitta i framtiden.

Hej!

Tack för hjälpen, men det lutar åt BCN. Det är lite roligare att åka dit än att åka fram och tillbaka till GOT. Dessutom ger det mer poäng.
BER och GDN kostar fakriskt mer i Y+ än BCN... Det verkar som att priserna på "sommardestinationer" är billigare. Spanien tillhör ju också EU3 så det är ju bra. Tack för hjälpen allihopa!

Kommer eventuellt att spendera hela den 14/8 på Arlanda.
Kommer dit på morgonen och ska med det sista planet till 1920 till Luleå, LLA

Någon som vet av någon bra SAS destination där det finns billiga biljetter till den dagen så kan man slå ihjäl den med nån eller några extra segment?

Finns det någon slags kalender där man kan se var de billigaste biljetterna per destination och dag finns?

ja jag har testat lågpriskalendern, men hur får man den att visa priser till olika destinationer samma dag.
Jag har bara fått den att visa en destination och pris per dag, skulle vilja ha den så man ser var det är billigt att åka en specifik dag.
Går det?

Hej,

Tyckte det var onödigt att starta en helt ny tråd för denna fråga,
Jag håller på att ska boka en resa till London i höst med SAS, nu till det jag vill ha hjälp med,

Åka via CPH med 15:15 flyget ARN - CPH istället för att som SAS.se visar enda förslaget att åka 16:15 och enbart få 45 min i CPH.

Jag vill ha en längre transit i CPH, är enda sättet att ringa SAS eller går det att maila?
Kommer kostnaden bli högre för att jag vill åka med ett tidigare plan till CPH, ibland finns det möjlighet att göra så på SAS.se men inte i detta läge.

aaaaaaaaaa.JPG

Tack på förhand.

Toppen