Senaste nytt

SAS Eurobonus Milage Run (Segment) tråd

Haha har du ingen rim och reson i kroppen? Var och när exakt är det? Försökte hitta en tråd om det men fail(?)..

Jag länkade till tråden om träffen ju. Titta i lounger delen av forumet så hittar du den tråden där. Du hittar även en tråd om träffen i Göteborg i samma forumdel, träffen i Göteborg är i antagligen torsdagen 21/2 om du letar lite där :)

Aha ok, blev nämligen reroutad, från att åka CPH-BHX med SAS till att åka CPH-FRA-AMS-BHX. Tänkte om jag skulle tjäna något på att regga det istället för att begära min orginal routing.

Hej!
Skriver här för jag behöver lite tips och hjälp.
Saknar 6 st flygningar och måste göra dem innan sista april.

Såklart önskar jag göra dem så billigt som möjligt =)
Bor i östersund så det blir till å resa därifrån, har ni några tips till mig?

Tackar på förhand

En klassisk endagsresa OSD-GOT t/r med en extra t/r GOT-ARN borde du klara på en dag och till en kostnad på cirka 500-600 kr per segment (drygt 3000-3600 kr totalt). Åka från OSD med 09:45 flighten, landa i Göteborg 12:25. Tillbaka från Göteborg 19:15, landa på OSD 22:30. Däremellan gör du GOT-CPH t/r eller GOT-ARN t/r beroende på prisläge.

Blir lite mindre stressigt än den segment run jag gjorde med "vändning" i Östersund och Umeå (när man precis hinner av planet, genom security och på igen). :cool:

Toppen