Senaste nytt

SAS Eurobonus Milage Run (Segment) tråd

intuition

Medlem
Någon som har en färsk uppfattning om loadfactor på ARN-VBY de dagar de flyger med A320 (tors, fred, sönd) ?
 

Davvelavve

Medlem
Ska ut på min första MR (segment). Det blir lite avstickare då jag egentligen ska GOT-VBY, hittade bra pris på följande rutt.
Totalt pris ca 3200.
GOT-GDN-FRA-MIL-LIN-BRU-BMA-VBY, tyvärr är första och sista segmenten ej *A. Jag vet ännu inte hur jag ska förklara detta för min tjej.
Totalt pris ca 3200. Hade jag åkt med SAS hade det gått på iaf 1800 men nu får jag ju mer än dubbelt nöje.
 

Berglund

Medlem
Jag vet ännu inte hur jag ska förklara detta för min tjej.
Totalt pris ca 3200. Hade jag åkt med SAS hade det gått på iaf 1800 men nu får jag ju mer än dubbelt nöje.
Berätta det just så!

Beskriv hur mycket mer glädje du uppnår och hur mycket hårdare hon kommer behöva jobba i framtiden för att försörja ditt extraflygande samt förstås hur många extra dagar du kommer vara borta.

Eller, nej förresten. Säg inget, bara åk!
 

palmen

Moderator
Ska ut på min första MR (segment). Det blir lite avstickare då jag egentligen ska GOT-VBY, hittade bra pris på följande rutt.
Totalt pris ca 3200.
GOT-GDN-FRA-MIL-LIN-BRU-BMA-VBY, tyvärr är första och sista segmenten ej *A. Jag vet ännu inte hur jag ska förklara detta för min tjej.
Totalt pris ca 3200. Hade jag åkt med SAS hade det gått på iaf 1800 men nu får jag ju mer än dubbelt nöje.
Om det är en segment run du är ute efter kommer det där tyvärr ge 0 segment till eurobonus då det vara är sas flighter som räknas som segment.
 

Sir Lemon

Medlem
Det var tråkigt att höra, trodde alla *A gällde. Som tur är uppgradera jag till business på några legg så får väl lite baspoäng i alla fall.
Vilken Nice tur! Njut, broder! :) Och säg som det är därhemma. Det är bättre in the long run, och det är som med barn, etablera ngt och ta ev. dust nu så blir det mindre motstånd nästa gång. Och gången därpå. Har förberett min blivande sambo genom att låta henne se några av de mest komplicerade routingar med kommentaren ”så här extrema är mina vänner” ;) Så hon inte ska galoppera för mkt när dagen kommer då jag gör en liknande knäpp routing. ;) Sedan är det ju så att du löper en liten risk att ngt händer på vägen och gör ett ”till-korset-krypande-i-akut-fas” till en mkt jobbig situation. Glöm aldrig Murphies-lag...,
 

Sir Lemon

Medlem
Ska ut på min första MR (segment). Det blir lite avstickare då jag egentligen ska GOT-VBY, hittade bra pris på följande rutt.
Totalt pris ca 3200.
GOT-GDN-FRA-MIL-LIN-BRU-BMA-VBY, tyvärr är första och sista segmenten ej *A. Jag vet ännu inte hur jag ska förklara detta för min tjej.
Totalt pris ca 3200. Hade jag åkt med SAS hade det gått på iaf 1800 men nu får jag ju mer än dubbelt nöje.
Hittade du flyg från Milano till Linate?
 

B79

Medlem
Ska ut på min första MR (segment). Det blir lite avstickare då jag egentligen ska GOT-VBY, hittade bra pris på följande rutt.
Totalt pris ca 3200.
GOT-GDN-FRA-MIL-LIN-BRU-BMA-VBY, tyvärr är första och sista segmenten ej *A. Jag vet ännu inte hur jag ska förklara detta för min tjej.
Totalt pris ca 3200. Hade jag åkt med SAS hade det gått på iaf 1800 men nu får jag ju mer än dubbelt nöje.
Hur många olika bokningar behövs för den rutten?

Jag gissar att det inte går att boka den på en enda genomgående biljett... :D
 
Toppen