Det räknas som kontantuttag, och det får du inte poäng på.Ska till Rhodos om några veckor och ska växla 15,000 NOK till Euro, kommer då använda mitt MC för detta, får jag 1,500 poäng då? Eller räknas bara köp med kort till poäng?
Jag köpet ju ändå, ja valuta men ändå, det är ett köp![]()
Mye bedre å betale med kort direkte på Rhodos. Hvis lokale clearing-banker er åpne da. Men det er en HELT annen trådSka till Rhodos om några veckor och ska växla 15,000 NOK till Euro, kommer då använda mitt MC för detta, får jag 1,500 poäng då? Eller räknas bara köp med kort till poäng?
Dessutom får man ju poäng på att betala sina räkningar med kortet (utan någon extrakostnad)![]()
Man betalar in i förskott. Pengarna finns tillgängliga på kortet samma dag eller dagen efter!Såg att med mera har 100 i gräns. Med räkningar + spend så ligger jag precis på limit eller 10-20k över varje månad. Hur gör man då ?
Man betalar in i förskott. Pengarna finns tillgängliga på kortet samma dag eller dagen efter!
Ska till Rhodos om några veckor och ska växla 15,000 NOK till Euro, kommer då använda mitt MC för detta, får jag 1,500 poäng då? Eller räknas bara köp med kort till poäng?
Det räknas som kontantuttag, och det får du inte poäng på.
Hur förbetalar man in på kortet ? Har gjort lite bokningar och skulle vilja cleara krediten.