Senaste nytt

SAS EuroBonus Mastercard dubbla poäng från 24 till 26 februari 2023

Ser kampanjpoöngen på alla de transaktioner från igår som syns. Däremot syns inte alla transaktioner ännu, men det är normalt. Men ser du vanliga poäng men inte kampanj så är nog risken stor att något är knas.
Inser att jag aldrig fick en bekräftelse på att jag anmälde mig till kampanjen.
Jag var 100% säker på att jag gjorde det men har nu börjat nojja och är endast 95% säker.
Får försöka efterregistrera mig hos SEB på måndag. Känns spontant som att det kan bli svårt. :(

Börjar få lite panik Har flyttat 150 köp och har ca 150 kvar att flytta. Får väl sitta uppe inatt för att hinna med alla GBIT.
Jobbigt när det hela tiden låser sig.

Nu är jag klar! Eller kanske skall gå förbi COOP och köpa godis för en tjuga.
AE3D7A5B-6845-42A7-9831-D3B266BA3199.jpeg

En till datapunkt: 50 transaktioner varav 49 GBiT innan det tog stopp. Inget Betalo eller liknande. Bara ~17 000 kr. Hittills har jag flyttat de äldsta transaktionerna. När/om det låses upp igen kommer jag prioritera större transaktioner istället.

Det har gått ovanligt trögt för mig denna gång. Jag fick bara igenom 4-6 GBiTs innan det tog stopp. Oavsett om jag flyttade dem en i taget med 10+ minuters mellanrum eller 3 i taget var tredje minut. 15 minuters paus verkade dock alltid räcka för lyfta spärren och en längre paus tycktes inte ge några fördelar.
51 transaktioner idag varav 49 GBiT innan det tog stopp. Jag flyttade störst först och fick ihop ~36k. Jag väntade alltid minst 15 minuter, förutom ett par av de sista flyttarna där jag tog ett par i taget. Jag slog inte i någon spärr förrän dagens hard-stop vid 51/49.

Med den här takten kommer jag inte ta mig igenom de återstående 60-70 transaktionerna, men flyttar jag störst först lämnar jag inte särskilt många poäng på bordet.

Toppen