businessmamman
Medlem
Visst är det så att Betalo-transaktioner funkar nu igen?
Inser att jag aldrig fick en bekräftelse på att jag anmälde mig till kampanjen.Ser kampanjpoöngen på alla de transaktioner från igår som syns. Däremot syns inte alla transaktioner ännu, men det är normalt. Men ser du vanliga poäng men inte kampanj så är nog risken stor att något är knas.
Japp, men bara upp till kontantuttagsgränsen på 10 000 SEK på 24 timmar och 20 000 SEK på 4 dygn.Visst är det så att Betalo-transaktioner funkar nu igen?
Det har det gjort sen dag 1 så inget konstigt i det. Mer än så behöver vi inte fördjupa oss i detta...Körde Betalo idag och det gick som "kontantuttag" på SAS MC.
Snart så…..Nu är jag klar! Eller kanske skall gå förbi COOP och köpa godis för en tjuga.Visa bifogad bild 139733
Nu är jag klar! Eller kanske skall gå förbi COOP och köpa godis för en tjuga.Visa bifogad bild 139733
51 transaktioner idag varav 49 GBiT innan det tog stopp. Jag flyttade störst först och fick ihop ~36k. Jag väntade alltid minst 15 minuter, förutom ett par av de sista flyttarna där jag tog ett par i taget. Jag slog inte i någon spärr förrän dagens hard-stop vid 51/49.En till datapunkt: 50 transaktioner varav 49 GBiT innan det tog stopp. Inget Betalo eller liknande. Bara ~17 000 kr. Hittills har jag flyttat de äldsta transaktionerna. När/om det låses upp igen kommer jag prioritera större transaktioner istället.
Det har gått ovanligt trögt för mig denna gång. Jag fick bara igenom 4-6 GBiTs innan det tog stopp. Oavsett om jag flyttade dem en i taget med 10+ minuters mellanrum eller 3 i taget var tredje minut. 15 minuters paus verkade dock alltid räcka för lyfta spärren och en längre paus tycktes inte ge några fördelar.