Jag ser kampanjpoämgen från transaktionerna igår.Har kampanjpoängen lagts till för er andra?
Jag har bara ordinarie poäng än så länge och jag vill minnas att de brukar komma samtidigt.
Även jag ser kampanjpoängen direkt!Har kampanjpoängen lagts till för er andra?
Jag har bara ordinarie poäng än så länge och jag vill minnas att de brukar komma samtidigt.
Visserligen OT men nu på morgonen fick jag meddelande från SEB igen. Den här gången gällande mitt debitkort som tydligen också läckt ut och spärrats. 2 SEB kort spärrade på 1 dygn.Nu är det inte roligt! Har en massa planerade GBIT, höjt kreditgränsen inför denna helg. Lyckades köra igenom 3 GBIT på morgonen. Försökte igen men då tog det stopp. Kontaktade Curve men innan dom han svara så hörde SEB av sig. Tydligen har mina kortuppgifter läckt ut och dom har spärrat kortet. Varför just den här helgen!
Det där är ju lite too close for comfort.Visserligen OT men nu på morgonen fick jag meddelande från SEB igen. Den här gången gällande mitt debitkort som tydligen också läckt ut och spärrats. 2 SEB kort spärrade på 1 dygn.
Ser kampanjpoöngen på alla de transaktioner från igår som syns. Däremot syns inte alla transaktioner ännu, men det är normalt. Men ser du vanliga poäng men inte kampanj så är nog risken stor att något är knas.Har kampanjpoängen lagts till för er andra?
Saken är den att jag typ aldrig använder mitt SEB debit.Det där är ju lite too close for comfort.
Någonstans där du använt båda korten? Typ, eh, curve, eller något liknande?
Precis, det utgick jag ifrån. Det ligger undangömt hemma. Det enda jag använder mitt till är om jag behöver sätta in pengar i en automat vilket är typ nogon gång in året.Saken är den att jag typ aldrig använder mitt SEB debit.
Har kollat nu och använde det vid 2 tillfällen i Aten i höstas och 2 tillfällen i Thailand i somras. Använde dock inte SAS Mastercard på samma ställen.Precis, det utgick jag ifrån. Det ligger undangömt hemma. Det enda jag använder mitt till är om jag behöver sätta in pengar i en automat vilket är typ nogon gång in året.
Så frågan är hur det läckte. Det borde ju vara lättare att komma fram till om man i princip aldrig använder det.