Senaste nytt

SAS EuroBonus Lifetime Gold

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såå, inte bara fika och flashande?;)
Något mer intressant? Värt en egen tråd rentav?:rolleyes:

På Austinflighten satt jag i drygt 1h och samtalade med personen som är Tf chef för Eurobonus, i väntan på att SAS ska hitta en långsiktig ersättare till Eivind.

Mycket intressant på gång, inkl life time Gold i slutet av månaden (som det redan snackats om i tråden). Dock med respekt för allt han sa så kommer sakerna inte skrivas här - Det är det BC-träffar och Hongkongweeekends är till för! :rolleyes:

Han brukar försöka läsa BC någon dag i veckan iaf - så han hade ganska bra koll på vad vi tycker om det mesta :)

Nogen chance for at det ikke bare bliver 10 år i streg, men også f.eks. at man får gold for life når man rammer 500k eller 1M base points, som man ser det på United f.eks? Det virker ikke sådan, men det kunne være rart :)

Äntligen!!!

Attachments

• 713E11A8-E01A-41EC-9E4E-3A2A90E14EC4.png
    713E11A8-E01A-41EC-9E4E-3A2A90E14EC4.png
    216,7 KB · Visningar: 457
Kul!
Och äntligen!

Kan man se på nåt vis hur man ligger till?
Typ
Du har varit guld 3 år, 7 år kvar till livslångt EBG?

Jag borde kvalificera till Lifetime Silver nu.. Men det premierar de väl inte :)
Guldet dröjer ytterligare några år.

Synd att man inte hittade till BC ett par år tidigare så att man hade varit lite närmare. Jag tror att jag kvalade till EBG första gången typ i november 2013, så det borde innebära att jag har kvalat till guld 5 gånger och är halvvägs där...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen