Senaste nytt

SAS EuroBonus Lifetime Gold

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eurobonus bildades väl 1992, då måste du varit guld till åtminstone 2004 om du hade det 12 år på raken, eller missar jag något nu?

Jag letade i mina gamla kontoutdrag man fick per post på den tiden och det stämmer jag har varit EBG från 1992 till 2004. När det gällde mitt konto räknades sådana baspoäng som nämns i tidigare inlägg bort. Även andra kampanjer som att jag hade fått 5000 poäng när jag gjort 10 enkelresor i C under en viss tid. Ett himla kostigt sätt att bedöma det hela. Om jag haft EBG under hela tiden, vilket jag hade, borde detta räckt. Men inte enligt experterna på Eurobunus.

Jag letade i mina gamla kontoutdrag man fick per post på den tiden och det stämmer jag har varit EBG från 1992 till 2004. När det gällde mitt konto räknades sådana baspoäng som nämns i tidigare inlägg bort. Även andra kampanjer som att jag hade fått 5000 poäng när jag gjort 10 enkelresor i C under en viss tid. Ett himla kostigt sätt att bedöma det hela. Om jag haft EBG under hela tiden, vilket jag hade, borde detta räckt. Men inte enligt experterna på Eurobunus.
Kan bara hålla med, har du haft EBG under tidsperioden så borde det räknas tycker jag personligen. Det är ju fortfarande SAS som valt att dela ut poängen, om de kommer från en flygning eller kampanj på en flygning borde inte göra någon skillnad.

Å fasen. Om man räknar bort de där bonuspoängen man fick för var 10e resa i C eller att man fick baspoäng för att bo på Radisson SAS då är det nog flera år som jag inte skulle komma över gränsen. :( Men det är som sagt 15 år kvar.

Hur var det nu, är inte EBG for life historia? Eller finns det fortfarande som en officiell perk?
Nejdå, det finns kvar i allra högsta grad....
IMG_29481 (1).jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen