million-miler
New member
Har också kalender-år Januari - December och Lifetime Gold uppdaterades för mig för en vecka sedan.
Juancarlos skrev:Hade brytpunkt nu i Februari/Mars och saknade 8000 poäng för att uppnå guldstatus. Är det så att statusen samt LTG förlängs ett år? Om inte, visst kan jag köpa baspoäng upp till 6 månader efteråt? Mitt föregående år var mitt 10:e Eurobonus år och det vore trisst att snubbla på målsnöret. Sorry om jag ställer frågan igen, men blir inte riktigt klok på vad som gäller.Klicka för att utvidga...
TigerMoth skrev:Ska bli spännande att se vem som signerar brevetKlicka för att utvidga...
TigerMoth skrev:Brytpunkt september/oktober, trillade över 45000 poäng idag på år 10Visa bifogad bild 118457Ska bli spännande att se vem som signerar brevetKlicka för att utvidga...
Sweettooth skrev:Hej! Jag börjar bli lite nervös. Jag fick mejl om att jag behåller min EB-status ett år till och att det året räknas mot mitt lifetime gold. Brytpunkt i juni. Nu när jag loggar in så är förra perioden inte medräknad och jag börjar om från början? Vet någon om det tar några veckor eller har de gett mig fel information? I år skulle det ha blivit 10 årVisa bifogad bild 118841Visa bifogad bild 118842Klicka för att utvidga...
ResenärenLars skrev:Du får nog räkna med att det tar två månader innan det syns. Det gjorde det för mig.Klicka för att utvidga...
Sweettooth skrev:Brytpunkt i juni.Klicka för att utvidga...
Sir Lemon skrev:Jag har brytpunkt 1/6. 2019-2020 hade jag egenintjänat guld. Covidåret frös de mig som utlovat på guldnivå. Efter 1/6 i år har jag nu trillat ner pga för få intjänade poäng. Har jag missförstått ngt eller har de rätt?Klicka för att utvidga...
Tack, bro! Hann bli lite orolig till mods.Canadien skrev:Tror det kommer synas i mitten av Augusti att du fått förlängt en period till. Ca 6-8v efter bryt verkar de uppdatera förlängning som det sett ut.Klicka för att utvidga...