Det är ju också bankerna som har finanserat SAS under den tiden, så det går jämt utFramme. Vill tacka AMEX och SEB för att de låtit mig betala en förmögenhet i årsavgifter under 10 års tid för flugit in detta har jag inte gjort.
Visa bifogad bild 162730
Å jag har flugit in 10 (14) år på metall i economy enbartFramme. Vill tacka AMEX och SEB för att de låtit mig betala en förmögenhet i årsavgifter under 10 års tid för flugit in detta har jag inte gjort.
Visa bifogad bild 162730
I tjänsten eller privat?Å jag har flugit in 10 (14) år på metall i economy enbart(å har varit dia alla år utom ett - det också o enbart metall
och in princip bara på int i v/w/q osv klass. Men välkommen in i klubben,(ja e inte bitter
)
60/40 är splitten mellan tjänst och privat.I tjänsten eller privat?
Nej, "soft landing" guld räknas inte mot lifetime så du måste kvalificera dig även nästa år.Jag har en fundering som någon kanske kan svara på, min kvalificeringsperiod slutar den sista maj och jag har 10.000 poäng från Diamond. Jag är inne på mitt åttonde år som Guld. Om jag betalar mig till Diamond denna period borde jag väl automatiskt nå life time gold om två år oavsett hur mycket jag reser eller tänker jag fel?
Ja, lite fel tänker du tyvärr. Man måste kvalificera sig genom att tjäna (eller köpa) statuspoäng 10 år i rad.Jag har en fundering som någon kanske kan svara på, min kvalificeringsperiod slutar den sista maj och jag har 10.000 poäng från Diamond. Jag är inne på mitt åttonde år som Guld. Om jag betalar mig till Diamond denna period borde jag väl automatiskt nå life time gold om två år oavsett hur mycket jag reser eller tänker jag fel?