chrisljo
Medlem
Det fysiska brevet kom ett bra tag efteråt om jag minns det rätt (var något år sen nu). Men status i digitala platformar borde vara direkt tänker jag?
Min status endret seg i app 4-5 dager etter kvalifiserering.
Det fysiska brevet kom ett bra tag efteråt om jag minns det rätt (var något år sen nu). Men status i digitala platformar borde vara direkt tänker jag?
Typ 3 månader tog det för migDet fysiska brevet kom ett bra tag efteråt om jag minns det rätt (var något år sen nu). Men status i digitala platformar borde vara direkt tänker jag?
Bjuder du aldrig dina vuxna barn på resor?Visst. För den som får det ja
Är ju iof bra om man skall nyttja *A då kan man ju ge frun ett guld och då kan man ta in 2 barn. För mig med vuxna barn kvittar det.
Skickat från min SM-G990B2 via Tapatalk
En högtidsstund.Visa bifogad bild 148057
Landade på arlanda förra fredagen och hade då kommit upp i 46k. Igår kom brevet![]()
Passa på och "njut" för personligen tror jag att det blir ett minne under nästa år.Visa bifogad bild 148057
Landade på arlanda förra fredagen och hade då kommit upp i 46k. Igår kom brevet![]()
Hur kan det vara oväntat? Personligen kommer jag muntligt, om chansen kommer efter alliansbytet, räkna ner från 44.999 poäng sista året.Nu står det lite oväntat life-time gold i appen efter att amexpoängen plötsligt trillat in. Hoppas få brevet snart![]()