Tror på något liknande. En ny kravbaserad högsta nivå införs. Som motsvarar Ultimate. Som kommer heta Pandion.Ja, jag tror man inför officiella krav för Pandion och inför en ny hemlig nivå.
Finns inget uttalande, men tycker du inte det är konstigt att Pandion gått från att vara medlemmar man aldrig såg, som tyst eskorterades ombord etc, till att bli en nivå som det basuneras ut kring på varenda boarding, egna incheckningsdiskar, astroturfad marknadsföring här av nya medlemmar/medlemmar som aldrig varit aktiva förr etc? SAS bygger medvetande kring nivån och gör den åtråvärd för bredare publik. Av någon anledning så vill man att den ska synas mer. Och min teori är att det är för att man förbereder en bred lansering. För på det sättet löser man också problemet med att man inte har någon nivå motsvarande Ultimate.
Självklart kommer man vattna ur förmånerna, och introducera en ny hemlig högsta nivå för verkliga VIP som motsvarar Hippocampe/Skipper.
Diamond kommer motsvara Platinum. LTD=LT Platinum.
Intjänat EBG kommer motsvara FBG. LTG kommer byta namn till något annat och succesivt urvattnas till kanske motsvarande EBG på SAS-metall och i bästa fall motsvarande EBS inom resten av Skyteam.
Ungefär så jag tänkte när jag menade att LTG kommer bli rejält urvattnat i framtiden.