Senaste nytt

SAS Eurobonus julkalender 2014

Fick också erbjudandet om 7500 extrapoäng med Coop MedMera Mer även fast jag redan har ett sådant - är det någon som fått erbjudandet om 4000 extrapoäng och vet om man måste registrera sig på något sätt för att få denna "bonus" vid köp över 2000:- i december?

Fick också erbjudandet om 7500 extrapoäng med Coop MedMera Mer även fast jag redan har ett sådant - är det någon som fått erbjudandet om 4000 extrapoäng och vet om man måste registrera sig på något sätt för att få denna "bonus" vid köp över 2000:- i december?
Jag fick erbjudandet om 4000 extrapoäng (observera att det är MedMera extrapoäng och inte Eurobonus extrapoäng) vid köp över 2000kr. Inget krav på registrering så det borde gälla alla skulle jag tro.

Någon som fått koden på Boozt att funka? Tillsammans med dubbel bonus hos Refunder (2x9%) blir man riktigt shoppingsugen :)

Nu har SAS publicerat mitt förslag på Julkalender, två veckor efter att jag skickade in det. Ge det din röst så att Eurobonus vet om att den är saknad.
Julkalender | My SAS Idea

Är inte snart dags att börja "bearbeta" SAS så att vi får en julkalender i år?

Maila, facebooka, ring eller skicka brevduvor.

Fungerar "Now or Never" varje torsdag borde väl julkalendern kunna få återkomma?

Toppen