Senaste nytt

SAS Eurobonus julkalender 2014

En deal per dag fram till den 24:e OCH det ska vara superdeal på luckan den 24:e? Det är en stor utmaning. ;)
Jag tror inte att jag kan hitta bättre deal än den här t ex.
[Business class] London/Manchester-Hawaii T/R, Star Alliance JV, 11.700 SEK inkl. skatter | BusinessClass.se forum | 250.000 inlägg om resor
Håller med föregående talare. Den här dealen är nog den bästa som finns just nu. Glöm inte att sista dagen är att boka idag. Men som sagt hade julkalendern kommit hade jag nog inte bokat överstående deal.

Jag tycker egentligen inte att en julkalender måste innehålla special-erbjudanden för att vara intressant. Det räcker med att presentera destinationer som redan är bra prissatta för vissa datum eller på annat sätt är inressanta för den lite mer intresserade resenären. SAS har väl kanske lite få linjer, men med lite mer framförhållning så tror jag att en liten grupp BC-folk hade kunnat göra en intressant kalender.

Jag tror man måste inse att julkalendern hade enbart ett kommersiellt syfte; ett sätt för SAS att tjäna pengar.Normala verksamheter bedriver ett antal olika marknadskampanjer för att skapa kortsiktiga och långsiktiga affärsresultat. Ganska enkelt, så är min gissning att den affärsrelaterade avkastning var för låg att köra vidare på detta, och man lägger hellre tid, kraft och pengar på något som ger högre avkastning för bolaget. Hade julkalendern varit en finansiell triumf for SAS är jag övertygad att denna hade funnits i år också...

Men är inte det innlysande da? Jag tror inte det finns en enda julkalender som INTE har kommersiellt syfte :p Det är ju en enorm gratisreklam for bedrifter av alla slag, en iPhone 6 eller playstation 4 är ju peanuts ifht hva reklamen hadde kostet.
Norwegian har en julkalender som stort sett går ut på at du skal kjøpe ting (oppmot 1000kr) og få "cashpoints" värde 200kr. Da har man fått forbrukeren til å bruke 1000kr for å få 200kr, ergo har man tjent 800kr. Och man har fått gratis reklam. Bedriften vinner :)

Nu drar SAS till med 7 st adventsluckor (som redan är öppnade). Notera att det är olika datum, både för när man bokar/beställer och/eller reser/övernattar.

Halva poängpriset 10.000 intra-Norden. EuroBonus pongrabatt - SAS
Book: December 5 - 7, 2014
Travel: January 9 - March 24, 2015
Domestic connecting flights in Denmark, Norway and Sweden are included.
* Selected routes with Widerøe due to Norwegian regulations.

Beställ senast 12/12 2014 så får du 15% rabatt. Ange rabattkod EuroBonus15. Betala med EuroBonus-poäng eller en mix av poäng/pengar.
Smartbox- Upplevelsepresenter til alla

Ansök om ett SAS EuroBonus World MasterCard idag, och gör tre kortköp inom 30 dagar, så får du 10 000 Extrapoäng i välkomstbonus. Dessutom: alltid 10 Extrapoäng/100 kr vid kortköp. Gäller endast ansökningar gjorda idag 5/12 2014.
E046 | SAS Eurobonus World MasterCard

Shoppa julklappar och festkläder hos Boozt.com med 20% rabatt. Gäller alla varor med ett fåtal undantag t.o.m. 15/12 2014. Ange koden SAS2992X i kassan. Betala med EuroBonus-poäng eller en mix av poäng/pengar.
Kläder online - Skor, Väskor, Klänningar | BOOZT.COM Fashion

Dubbla poäng på Radisson Blu. Ta helg på Radisson Blu/Park Inn by Radisson i Danmark, Sverige, Norge eller Finland med dubbel poängintjäning – och chans att uppgraderas till Business Class rum. Gäller fre-sön 1/1-6/4 i mån av plats. Boka senast 31/12 2014. Boka via länken.
Dubbla EuroBonus poäng hos Radisson Blu - Radisson Blu Hotels & Resorts

53% rabatt på en Casio Edifice herrklocka. Klockan har safirglas, är vattentät och ger dig dessutom 1 548 Extrapoäng på kontot. Men vilken modell? Finns många olika Casio Edifice. Leverantör Stæhr/Danmark
SAS EuroBonus +Deal

Om du handlar för minst 2000 kr hos Coop i december så ger skinkan, sillen och julmusten glädje även efter jul. Då får du nämligen 4000 MedMera Extrapoäng utöver din vanliga intjäning, som kan växlas till EuroBonus-poäng.
SAS

Om du handlar för minst 2000 kr hos Coop i december så ger skinkan, sillen och julmusten glädje även efter jul. Då får du nämligen 4000 MedMera Extrapoäng utöver din vanliga intjäning, som kan växlas till EuroBonus-poäng.
SAS

Hmm, så stod det inte i det mail jag fick från SAS. Till mig skrev de:

Bli medlem i Coop MedMera nu och handla för minst 500 kronor hos Coop t.o.m. 31/1 2015, så får du 7500 MedMera-poäng + dubbla MedMera-poäng på ditt första köp. MedMera-poängen kan du sedan växla till EuroBonus-poäng!
Länk: Tjäna poäng på julskinkan

Har du nån länk till info från SAS eller Coop om 4k extra poäng om man handlar för 2k?

image.jpg image.jpg

Toppen