Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Eftersom 10 000 Cooppoäng normalt, när som helst, kan växlas mot 100 kr rabattcheck hos Coop så är ju det här ett nollsummeerbjudande.

Det är fortfarande samma poängpris per krona, inget rabatterbjudande i sig eller bättre kurs. Sånt här är bara till för att lura folket.

Ordinarie pris hotell check: 25000 poäng ger 250kr.
Luckans pris: 15000 poäng ger 250kr.
Coops egna: 10000 poäng ger 100kr.

Det tycker jag ser ut som att coops checkar har samma pris som hotell checkar *utan* kampanjen, men att det definitivt är billigare under kampanjen?

Inte för att det är något jag tänkte köpa (har dessutom inte tillräckligt med Coop poäng i dagsläget..), men något lutande av folket ser jag inte här?

För att du ska känna dig extra välkommen får du 200 kr rabatt om du handlar för 800 kr senast den 13/12. Vi har ett stort utbud av varor, perfekt till bak och desserter. Härliga recept hittar du på coop.se

Ange kod: VALNAF5M i kassan när du checkar ut.

Hoho... nån ny kod? :)

Skulle just fråga samma!

Om man har flera inloggningar i familjen (som inte använt den förut) fungerade den från @Davvelavve idag igen..:rolleyes:

Dags igen!

*Erbjudandet gäller vid ett köptillfälle t.o.m. 27/‪12 2020‬ vid köp över 800 kr. Rabattkoder kan ej kombineras. Gäller ej spel, tobak, läkemedel, nikotinprodukter eller andra förmedlade tjänster.

Kod:
VALNM5A

Attachments

• Screenshot_20201215_180633.jpg
    Screenshot_20201215_180633.jpg
    70,5 KB · Visningar: 368
Ingen rabattkod - men i dagens coop-magasin kom detta;

"Halva priset på alla leksaker 17-20 december"

Finstilta:
  • 50% på alla leksaker
  • Gäller 17-20/12 vid köp av andra varor* för minst 500kr
  • *Ej tobak, spel, lotter, receptfria läkemedel, presentkort och förmedlade tjänster
  • Max fem (5) leksaker per köptillfälle
  • Erbjudandet gäller enbart på Stora Coop (ej coop.se)
Som den småshoppare jag är så når jag knappt förbi 1p/1kr på poängtrappan vanligtvis. Nu ska jag dock passa på att shoppa upp kommande årets presenter till syskonbarnen, och samtidigt stiga lite på poängtrappan :D

Toppen