MLG55
Medlem
Å fan.....Verkar som att 20% kampanjen har kommit tillbakaVisa bifogad bild 113267
Växlade precis in mina 20 tusen
2400 friska goa poäng
Å fan.....Verkar som att 20% kampanjen har kommit tillbakaVisa bifogad bild 113267
Just nu får du 200 kr rabatt nästa gång du beställer varor på coop.se för minst 800 kr och väljer att hämta i butik. Tid för avhämtning av din färdigpackade mat bestämmer du själv, visst är det ett bekvämt sätt att storhandla! Rabatten får du genom att ange kod: VÄLH37Y Erbjudandet gäller t.o.m. 20/9.
Tackar! Hur grymt som helstOm ni redan använt VÄLH37Y så fick jag nu mail om koden VÄL37Y, minus H:et där!
Har dock inte hunnit testa om den funkar, men borde ju göra det
Nykasse20 eller om det var nykund20 gick igenom men gav ingen rabatt för mig när jag testade, handlade dock inte för 800 kr. Så den kaaanske kan funka.Ingen som har för denna vecka? Testat alla kombos, och bytt ut till 38/39 men ingen funkar
De koderna funkar bara på ny kund resp färdig kasse tyvärr, så inget för mig. Men tack ändå. Får bli ICA för mig istället då...Nykasse20 eller om det var nykund20 gick igenom men gav ingen rabatt för mig när jag testade, handlade dock inte för 800 kr. Så den kaaanske kan funka.