Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Fick göra frugan till medlem också för att få 10000

Nån som reggat era ungar när det varit kampanj?
Jag har två barn, 19 och 20. Reggade både i februari. Den ena fick 10000 poäng direkt, men den andra fick inga poäng alls...

Sedan dessa har jag mailat och frågat ungefär en gång i månaden och frågad vad som händer, men får hela tiden nonsenssvar att "våra tekniker jobbar för fullt på problemet". Nu har det gått över ett halvår! Helt sjukt dåligt av COOP.

Lite info eftersom det strulade med 20%- kampanjen sist!

Screenshot_20200904-123239_Messenger.jpg

Jag har två barn, 19 och 20. Reggade både i februari. Den ena fick 10000 poäng direkt, men den andra fick inga poäng alls...

Sedan dessa har jag mailat och frågat ungefär en gång i månaden och frågad vad som händer, men får hela tiden nonsenssvar att "våra tekniker jobbar för fullt på problemet". Nu har det gått över ett halvår! Helt sjukt dåligt av COOP.

Hade ungefär samma process när sambon skaffade kort men det poängen reggades inte. Blev lite av en rutin att en gång varannnan vecka eller så maila coop. Löste sig efter 7-8mån, fick poäng retroaktivt men ingen aning om det stämde.

Yes, testade att checka ut en klassisk familjekasse... (för oss som inte bor i en stad som har trängselskatt finns inga andra alternativ än färdiga matkassar hos Coops webhandel)
Då bor du i fel stad. Coop online levererar t.ex. till Linköping. I och för sig kommer då leveransen ända från Stockholm, vilket man ju kan ifrågasätta, men ändå...

Toppen