Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Synd! :rolleyes: Nåja, hann väl i alla fall utnyttja ett 30-tal koder skulle jag gissa. :) Så i runda slängar omkring 5 000 kr i rabatter. Men Coop gjorde nog en bra deal på mig. Nu är jag fast, även utan rabattkoder. Jag tycker Coop är outstanding på allt ifrån kvalitet på varor till kundservice. :)
Hann spara nån tusing som jag är oerhört glad över, men har på 5-6 försök aldrig fått rätt varor, allt från att all chark saknades nån gång till att jag fått 3-4 varor jag inte beställt alls (alltså inga ersättningsvaror) och väldigt oftade saknades det varor. Jag skulle tro att coop.se har en notis om mig som eventuell scammare just pga detta. Kände mig alltid lika olustig då jag skulle ringa/maila och berätta vad som saknades denna gång.

• Gilla
Reactions: Gus
Hann spara nån tusing som jag är oerhört glad över, men har på 5-6 försök aldrig fått rätt varor, allt från att all chark saknades nån gång till att jag fått 3-4 varor jag inte beställt alls (alltså inga ersättningsvaror) och väldigt oftade saknades det varor. Jag skulle tro att coop.se har en notis om mig som eventuell scammare just pga detta. Kände mig alltid lika olustig då jag skulle ringa/maila och berätta vad som saknades denna gång.
Det var inte fråga om gåvo-varor, de har ju skickat med prov

Det var inte fråga om gåvo-varor, de har ju skickat med prov
Nej, inga prov. Det har jag fått också såklart och är alltid välkommet. Men fick Lönneberga kyckling 800 gram färdigkryddad i somras (kostar säkert 80 spänn) tillsammans med nån markattaböna som kostar 50:- och ett par grejer till. Troligt var att när de plockade varorna stoppade de grejerna i fel påsar. Men ang charken så menade de att ingen annan fått min chark heller, så antar att de antingen inte har kolla på vad som går ut eller så har de som jobbar i charken snott grejerna. Just leveransen med de extra varorna gick jag plus på minns jag men är ändå jävligt irriterande att alla ens grejer inte dyker upp. Jag beställde ofta basprodukter med dessa rabattkoder som tur var men hade man suttit utan köttfärs en tacofredag hade man ju lackat ur totalt...o_O

upload_2019-12-5_20-19-51.png

Testade såklart igen igår nu med 200 rabatt och dessutom fri frakt. Och denna gång saknas grillchips och dipkrydda. Och beställde väl max 25 olika varor. Men som tack för rabattkoden och för att slippa bli portad orkar jag inte ens påpeka missen.

• Gilla
Reactions: Gus
Orkar inte läsa hela tråden (gammal info kanske inte gäller längre). Någon som vet om köpa av presentkort på Coop genererar poäng på en gång eller först när man använder sig av presentkortet?

Orkar inte läsa hela tråden (gammal info kanske inte gäller längre). Någon som vet om köpa av presentkort på Coop genererar poäng på en gång eller först när man använder sig av presentkortet?

Bra fråga. Själv undrar jag varför man tror att det är motiverande att påbörja sina förfrågningar med någon variant på "orkar inte göra jobbet själv".

En vuxen-variant på "färdig, kom och torka."

Toppen