Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

upload_2019-6-24_18-7-15.png

• Gilla
Reactions: Gus
Någon som haft problem med att poäng från extrakort-medlem inte syns på kontot? Coop säger att de har något tekniskt fel de jobbar på, varit så i 2månader nu.

Någon som haft problem med att poäng från extrakort-medlem inte syns på kontot? Coop säger att de har något tekniskt fel de jobbar på, varit så i 2månader nu.

Inte bara det, jag får inte poäng för köp i onlinebutiken, poängtrappan fungerar inte och jag saknar poäng från partners. Har varit så i runt 2 månader som du skriver, trots kontakt med kundtjänst har det inte blivit bättre ännu. För min del kommer jag nog att handla på annat håll till efter sommaren.

Misstänker att poängtrappan inte helt stämmer för mig heller. Funkade inte för mitt eget kort heller till en början men hoppat igång i juni. Poängen för Maj känns lite tveksamma. Supporten tyckte jag skulle spara alla kvitton men börjar bli lite ohållbart efter 2 mån. Mailat en gång i veckan ca för att försöka elda på det lite :)

Misstänker att poängtrappan inte helt stämmer för mig heller. Funkade inte för mitt eget kort heller till en början men hoppat igång i juni. Poängen för Maj känns lite tveksamma. Supporten tyckte jag skulle spara alla kvitton men börjar bli lite ohållbart efter 2 mån. Mailat en gång i veckan ca för att försöka elda på det lite :)

Du känner säkert till det, men man kan se varje köp/intjäning på Mina sidor. Om man som jag handlat för ett par tusen så blir det snabbt tydligt att något är fel när samtliga köp bara ger 0,5 p per kr (av de få köp som registrerats). Totalt ligger jag ute med ca 50 000 poäng, lite för mkt för att bara släppa det :confused:.

Förhoppningsvis får de ordning på det snart... :)

Toppen