Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Sedan den försämrades körde de ju som sagt en kampanj - vid något tillfälle (tänk julfirande eller sommarfest eller nåt) kan den ju komma tillbaka.. Men det är ju något man får gissa fritt om...

Eftersom ration har försämrats en gång så skulle det förvåna om de förbättrar den framöver.

Om man nu vill se växlingen som en engångsgrej så ser ration ut så här (med 500 EB-poäng i bonus):

Någon som har problem att betala med kortet på internet? Vågar nog påstå att 7 av 10 köp nekas och jag misstänker det kan ha med Mastercard SecureCode att göra.

Jag personligen har haft problem med internetköp men inte i samma utsträckning som @JPMorgan.

Vill minnas att någon insatt förklarade att detta inte har med MasterCards säkrare internetlösning att göra utan att detta hade med något annat att göra. Samma orsak till att det står "MedMera Mer" i displayen isf "Master Card" på vanliga kortterminaler. Sök längre bak i tråden.

Det kan också ha att göra med att man av "misstag" har stängt av funktionen för internetköp.

Är det någon mer som har problem med Poängshoppen just nu?

coop-poangshop.png

Den har ju gått ut, gäller bara till 30/9.
Texten är förvirrande. Kampanjen är definitivt ny. Texten avser gamla kampanjen med 500 extrapoäng vid växling. Men jag avvaktar någon dag med att växla till texten korrigeras...
Står också att 60000 poäng ger 12 00 EB på ett ställe:)

Toppen