Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

bachelor

Medlem
Själv fick jag samma felmeddelande men det funkade ändå, fri plock och hemkörning. Testa att klicka i tid för hemkörning mm så tror jag ni ser att det inte tillkommer någon kostnad för det.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Nikje

Medlem
Själv fick jag samma felmeddelande men det funkade ändå, fri plock och hemkörning. Testa att klicka i tid för hemkörning mm så tror jag ni ser att det inte tillkommer någon kostnad för det.

Fungerade inte här när jag gick ända till betalsteget. Får leveranserna från Stora Coop Boländerna (Uppsala) om det kan påverka. Ej heller om jag väljer hämta från lokala Coop.
1692346645515.png



(Noterar även att Bregott-priset skiljer sig men framförallt plock-avgift/frakt. För oss är lägsta pris 39:- att hämta själv, 79:- för "Express" som måste vara senast en timma innan upphämtning och 59:- samma dag. Hemleverans vardagar kostar 49:- vilket får vågskålen lite över åt Coops håll i jämförelse med Willys som vill ha 158:-. ICA tar mellan 49:- och 158:-. När det finns 150/200-kronors koder i tråden hjälper det definitivt Coop i en prisjämförelse!)

Kanske dags att döpa om tråden då SAS och Coop inte samarbetar längre??
Personligen ser jag gärna att tråden får leva kvar men kanske under annat namn och övrigt isf? Innehållet kan väl anses reserelaterat eftersom poängen (än så länge..) går att använda till Hotellpremien, SJ, TUI etc.
 

marbe166

Medlem
Det kan också vara så att vissa varor (t.ex. tobak) är undantagna, så testa med att lägga in lite mer så att "säkra varor" kommer över beloppsgränsen och se om koden kickar in.
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen